Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:59:53 GMT

سیدجلال؛ رکورددار پاس صحیح در پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۷۴۵۷

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس با 120 پاس صحیح در سه بازی، رکورددار است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان 39 ساله سرخپوشان که باتوجه به شرایط بحرانی دفاعی این تیم، به مهره کلیدی و ثابت پرسپولیس در دفاع تبدیل شده، از نظر دقت پاس روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند.

 

او با 143 پاس بیشترین تعداد پاس را در بین بازیکنان پرسپولیس به ثبت رسانده و همچنین بیشترین دقت پاس را هم با نرخ 83.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9% در اختیار دارد که او را بالاتر از تمام سرخپوشان قرار می‌دهد.

 

البته شاید یکی از دلایل این دقت بالا، ارسال پاس با کمترین ریسک در زمین خودی باشد اما باتوجه به پرسینگ شدید سه حریف پرسپولیس، حتی رد و بدل کردن توپ در زمین خودی هم شاید چندان آسان نبوده باشد.

 

سیدجلال همچنین با 12 کنش دفاعی در سه بازی اخیر جزو بازیکنان شاخص پرسپولیس در این مورد بوده اما دریافت سه گل در تیمی که او رهبری خط دفاعی اش را برعهده دارد، بسیار سوال برانگیز است؛ هرچند که ترکیب دفاعی پرسپولیس نسبت به روزهای خوب در لیگ هفدهم و هجدهم، تغییراتی جدی داشته و شاید بخشی از علت را باید در همین ضعف نیروی انسانی جستجو کرد.

 

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران