Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو از شناسایی و کشف تعداد ۱۷۱ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) در شش ماهه اول سالجاری در شهرستان‌ اسکو خبر داد.

بابک رضی منش روز سه‌شنبه، ۱۱ آبان‌ماه، در جلسه‌ی کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اسکو، با تأکید به اینکه هرگونه فعالیت اقتصادی باید با مجوز و در چارچوب قانون انجام شود، اظهار کرد: تاکنون هیچ پروانه‌ی بهره‌برداری برای استخراج ارز دیجیتال در سطح شهرستان اسکو صادر نشده و بر این اساس هرگونه فعالیت در این حوزه غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش‌ شبانه‌روزی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی، قضایی و عوامل توزیع برق شهرستان و نیز همکاری و همراهی مردم از افزایش ۳.۵ برابری کشف و شناسایی ماینر غیرمجاز نسبت به شش ماهه سال ۹۹ خبر داد.

وی افزود: در سال ۹۹،  تعداد ۹۶ دستگاه و در سال ۹۸ تعداد ۵۷ دستگاه کشف شده است که هر سال نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

رضی‌منش با اشاره به اینکه دستگاه‌های استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال یکی از مهمترین عوامل افزایش غیرمجاز مصرف برق هستند، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر در شهرستان اسکو با جدیت ادامه خواهد داشت چرا که این متخلفان موجب تضییع حقوق مشترکان و شهروندان می‌شوند.

وی افزود: کمیته‌ی پایش باید با اقداماتی نظیر رصد میزان مصرف برق مشترکان خانگی و صنعتی و سایر روش‌های فنی و اشرافیت اطلاعاتی فعالیت‌های غیرمجاز در این حوزه را شناسایی کنند.

وی، همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های ذی‌مدخل در کشف و شناسایی ماینرهای غیرمجاز را لازم و ضروری دانست و بر بهره گیری از تمام ظرفیت شهرستان در راستای صیانت از منافع ملی و ممانعت از فعالیت‌های غیرقانونی تاکید کرد.

رضی منش با تاکید بر برخورد قاطع با ماینرهای غیرمجاز برای رمز استخراج ارز دیجیتال گفت: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی و در راستای حفاظت از منافع ملی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق شهرستان گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز

بهزاد برارزاده در جلسه ای با محوریت بررسی وضعیت پایداری شبکه آبرسانی در فصل گرم‌ سال با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیرقانونی است، اظهار کرد: براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

برارزاده به شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط این شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار ۶۹۷ فقره در شهرها و هزار ۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه