Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها را از جمله مهمترین مشکلات موجود در کشور و استان دانست و گفت:‌ اختلاف دستگاه‌ها٬ جزیی‌نگر بودن و اینکه هر مدیری دنبال منافع دستگاه خودش است از دیگر مشکلاتی است که باید برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کمیته هم‌اندیشی و چاره‌جویی رفع مشکلات و معضلات اساسی استان همدان پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان٬ استاندار همدان٬ رئیس کل دادگستری و فرماندار همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با قدردانی از قوه قضائیه برای تشکیل چنین جلساتی اظهار داشت: عملکرد حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای در قوه قضائیه خوب و قابل دفاع است. 

وی با تشریح مسائل استان بیان کرد: بسیاری از مشکلات در سال‌های گذشته در عرصه اشتغال و تولید استان وجود داشته که برطرف نشده است مانند مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان همچون که باید بررسی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها را از جمله مهمترین مشکلات موجود در کشور و استان دانست و گفت:‌ اختلاف دستگاه‌ها٬ جزیی‌نگر بودن و اینکه هر مدیری دنبال منافع دستگاه خودش است از دیگر مشکلاتی است که باید برطرف شود.

وی با این توضیح که ما به مدیری فراتر از مدیران کنونی احتیاج داریم تا بتواند انسجام بین مدیران را ایجاد کند مطرح کرد: مجموعه مدیران  فعال در استان باید با سیاست‌های روشن دولت هماهنگ باشند. 

امام جمعه همدان با اشاره به لزوم آگاه‌سازی مدیران از شرایط جدید مدیریتی در کشور عنوان کرد: اگر می‌خواهیم مدیری را توبیخ کنیم باید از قبل سیاست‌های دولت مانند حمایت از اشتغال٬ تولید و غیره  را با او ابلاغ کنیم.

استاندار همدان نیز در این جلسه با این توضیح که آنچه که باید به آن توجه کنیم مباحث مربوط به تولید و اشتغال در استان است اظهار داشت: رکود گریبانگیر بسیاری از واحدهای تولیدی شده است. 

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل مصوباتی دارد که برای همه ادارات و نهادها  لازم‌الاجرا است افزود: متاسفانه ممکن است برخی ادارات به این مسئله یعنی لازم‌الاجرا بودن مصوبات این ستاد توجه نداشته باشند. 

قاسمی فرزاد با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه قضائی با مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشگیری از غیرفعال شدن واحدهای تولیدی گفت:‌ مباحث را باید به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که در مسیر صلاح مردم و نظام باشد. 

رئیس کل دادگستری همدان نیز در این جلسه بیان کرد:‌ بررسی موشکافانه و همفکری برای حل معضلات و مشکلات اساسی می‌تواند زمینه‌ساز برطرف شدن مشکلات دیگر شود.

وی با اشاره به اینکه  چاره‌اندیشی ریزبینانه، تخصصی و کارشناسایی شده با حضور دستگاه‌های متولی و مربوط به مشکلات، در تسریع راهکارها راهبردی برای برطرف گردن آن ماندگارتر است مطرح کرد:‌ تصمیم‌گیری‌های جمع مبتنی بر قانون، همفکری و چاره اندیشی اصولی، آن هم از سوی مسئولان تصمیم ساز در سطح استان و در صورت نیاز در سطح کشور، در ریشه کنی و یا رفع بخش قابل توجهی از مشکل اثربخش است.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه مشکلات بین تولیدکنندگان و بانک‌ها از جمله مواردی است که باید به عنوان یکی از اولویت‌های ضروری برای رفع آن به میدان آمد افزود:‌ این مهم  مسئله‌ای است که هم رئیس جمهور و هم ریاست قوه  قضائیه بر آن تأکید دارند.

وی تصریح کرد: برخی بانک‌ها از قانون تفسیر به رأی دارند و بلافاصله به دنبال توقیف اموال تولیدکنندگان و یا ضامن‌های آنان می‌روند، در حالی که می‌توان مجاب شوند تا بدون آن که کار واحدهای تولیدی متوقف شود پیگیر مطالبات قانونی خود باشند.

این مقام مسئول عنوان کرد: بهتر است از سوی نماینده دولت در استان به نهادهای دولتی از جمله تأمین اجتماعی و بانک‌ها این موضوع اطلاع داده شود تا قبل از تشکیل پرونده قاضی در کارگروهی ذیل همین کمیته مشکلات بین واحدهای تولیدی و آنان بررسی و به سمت چاره‌جویی برای برطرف کردن مشکل حرکت کنند.

اقدامات دولت سبب امیدواری و دلگرمی مردم برای حل مشکلات اقتصادی شده است"کوی حسین‌پور" در کاشان غرق در مشکلات/ اینجا گوش شنوایی برای حل مشکلات نیست + فیلمامام جمعه موقت همدان: حل مشکلات معیشتی اولویت نخست مسئولان باشد

عدالتخواه افزود: دستگاه قضائی این آمادگی را دارد فراتر از قانون در حمایت از تولید و تولیدکننده در مواردی پرونده‌هایی را که در اجرای احکام هم رفته با همفکری و مصالحه از توقیف و توقیف آن جلوگیری به عمل آورد و البته در این راه قانومند به سمت ارائه راهکار حرکت می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها در 23 ماه با اجرای طرح مبتکرانه دستگاه قضائی همدان در قالب کمیته معتذرین در مجموع 10 هزار شاکی از 40 میلیارد تومان خود گذشتند گفت: بنابراین می‌توان درباره مشکلات جامعه نیز با انجام برنامه‌های کارشناسانه و تخصصی، چاره‌جویی منطقی و اصولی انجام شود.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان واحدهای تولیدی استان همدان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود