Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس، ساخت موسیقی، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ فیلم سینمایی «کوزوو» (KOZOVO) به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی که مدتی پیش در ژانر کمدی ساخته شده، به پایان رسید.

ساخت موسیقی این فیلم را مسعود سخاوت‌دوست انجام داده و سعادت بسطام مدیر جلوه‌های ویژه «کوزوو» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح رنگ این فیلم نیز در استودیو ایران نوین انجام شده است.
کورش تهامی، فرهاد آییش، روشنک گرامی، حمید ابراهیمی، هومن شاهی، سیاوش چراغی‌پور، مریم سعادت، بهرام ابراهیمی، بیوک میرزایی، امید روحانی و بهاره کیان‌افشار با حضور گوهر خیراندیش و بهناز جعفری بازیگران فیلم سینمایی «کوزوو» هستند.  

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه...
هادی زمردیان مجری طرح و سرمایه‌گذار این پروژه است. برخی دیگر از عوامل «کوزوو» عبارتند از: جانشین تهیه‌کننده: مهدیا عابدی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جواد گنجی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، صدابردار: امید عاشوری، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: محسن دارسنج، تدوین: سهراب خسروی، صداگذاری:  آرش قاسمی، مدیر تولید: حسین فرضی‌زاد.

 

* «صحنه زنی» از ۲۴ آذرماه راهی اکران پاییزی می‌شود

فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، از ۲۴ آذرماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه؛ با اعلام شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی تهیه کنندگی مجید رضابالا و سرمایه گذاری مسعود و مجید زارع از ۲۴ آذرماه توسط موسسه پخش بهمن سبز، اکران خود را در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد.

«صحنه زنی» که در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فجر توانست سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی را دریافت کند، روایتی متفاوت از معضلی اجتماعی را بیان می‌کند.

در خلاصه کوتاهی از این فیلم سینمایی آمده است: اسد سر دسته یک باند خلافکاری است که با ورود لیلا به زندگی‌اش، همه چیز به یکبار تغییر می‌کند....

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی، اشکان صادقی و با حضور حمیدرضا نعیمی، امید روحانی و آتش تقی‌پور، بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم صحنه زنی اکران پاییزی سینما فیلم کوزوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجراهای ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

کد خبر 6089847 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت