Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدا میخواهم دو بازی جذاب و پر سود شرکت سوپرسل رو معرفی کنم... - اخبار بازار -

معرفی دو بازی محبوب شرکت سوپرسل:

در ابتدا میخواهم دو بازی جذاب و پر سود شرکت سوپرسل رو معرفی کنم همینطور که انتظار میرفت در همان ابتدای توزیع بازی کلش اف کلنز و کلش رویال که با همکاری 30 درصدی ایالات متحده و 9 درصدی آلمان بوجود آمد مورد توجه خیلی از پلیر های سراسر دنیا قرار گرفت به طوری که در سال 2013 کلش آف کلنز مبلغ 279 میلیون دلار درآمد خالص کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درآمد روزانه این دو بازی نیز قابل توجه و چشمگیر است به طوری که درآمد روزانه کلش 2.5 میلیون دلار و کلش رویال 2/3 میلیون دلار از مجموع کل 8/5 میلیون کاربر است.

خرید و فروش اکانت از همان ابتدای ترویج این بازی روی کار آمد و بسیاری از پلیر ها به خاطر کسب درآمد شروع به خرید و فروش این دو بازی کردند به دلیل اینکه در کشور ایران توافق قیمت زیر قیمت اصلی در کشور های اروپایی صورت میگرفت برخی افراد با خرید اکانت از پلیر های ایرانی و فروش آن به کشور های اروپایی سود دو برابر برای خود منبع درآمد ثابت ایجاد کردند با اینکه حدود 10 سال از انتشار این دو بازی میگذرد ولی همچنان خرید و فروش این دو بازی نه تنها کاهش بلکه افزایش میابد به طوری که ایران حدود 30 درصد اکانت های مورد نیاز اروپا را تامیین میکند.



کلش رویال به دلیل یکی از ویژگی های جالب بیشتر از کلش آف کلنز مورد خرید و فروش توسط دلال های کشور قرار گرفته به طوری که افراد با این ویژگی میتوانند رضایت مشتری های اروپایی خود را بیشتر جذب کنند این ویژگی کلش رویال که باعث میشود دلال ها با ایجاد یک کلن میتوانند از مزاحم دار بودن یا نبودن اکانت اطمینان حاصل فرمایند.  خرید اکانت رویال بیشتر در سایت ها و گپ های کلشی صورت میگیرد در هنگام خرید اکانت رویال توسط دلال ها این اکانت ها معمولا 15 روز توسط دلال ها نگه داری میشود تا از مزاحم دار نبودن و بک نخوردن اکانت اطمینان حاصل و بعد این اکانت ها به کشور های اروپایی با مبالغ سنگین و سود معمولا دو برابر فروخته میشود. به دلیل ارزشمند بودن روابط بین دلال های ایران و اروپا بیشتر سعی و تلاش بر این است که اکانت های بدون مزاحم و بدون بک خوردن تحویل داده شود.

سود آوری از خرید و فروش بدون وجود دلال

سایت پلی استور این امکان را برای افراد بوجود آورده که بتوانند اکانت های مدنظر خود را با بالاترین قیمت به فروش برسانند به طوریکه این سایت دارای چندین مشتری اروپایی هست . سایت پلی استور افراد دلال را حذف کرده و اکانت ها توسط پلیر های ایرانی در سایت آگهی میشود و چندین مشتری از کشور های اروپایی مختلف این اکانت ها را با مبالغ بالا خریداری میکنند. خرید اکانت کلش از تاون 9 تا 14 و از مبالغ 100 تومن تا 8 میلیون و رویال از لول 10 تا 14 از مبلغ 150 تومن تا 6 میلیون در سایت آگهی و توسط مشتری های ثابت سایت خریداری میشود .



اپ استور و گوگل پلی که پلتفرم های ارایه این دو بازی هستند 375 میلیون دلار هر کدام سود کردند که 1 میلیارد و 750 میلیون دلار سهم شرکت سوپرسل بوده. شاید این سوال نیز برای شما به وجود آمده باشد که کدوم بازی سوپرسل بیشتر درآمد رو برای این شرکت داشته است باید بگم که کلش آف کلنز در 3 سال اول درآمدش 700 میلیون بالاتر از کلش رویال بوده و تا کنون مبلغ 6 میلیارد و 400 میلیون درآمد کسب کرده است. همچنین کلش رویال ماه گذشته 33 میلیون دلار درآمد داشته و در رده هجدهمین بازی موبایلی قرار دارد و 25 میلیون کاربر در بازی رقابتی سال گذشته شرکت کردند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور های اروپایی میلیون دلار دو بازی کلش آف کلنز خرید و فروش خرید اکانت کلش رویال اکانت ها دلال ها پلیر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در استان
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403