Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز با اعلام خبر مرجوعیت برخی از کالاهای دپو شده در گمرکات خوزستان، اظهار کرد: برخی از کالاهای دپو شده در گمرکات خوزستان بین سال‌های ۹۲ تا ۹۸ فاقد استاندارد بهداشتی یا ملی تشخیص داده شده و غیرقابل ترخیص اعلام شده بودند.

وی افزود: کالاهای وارد شده که فاقد استاندارد باشند اجازه ترخیص ندارند و مرجوع داده می‌شوند اما برخی از وارد کنندگان از مرجوع کردن کالا خودداری می‌کنند و کالا را در انبار گمرکات دپو نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان عنوان کرد: سالیانه برای تامین نیاز بازار کشور، تا ۱۵ میلیون کالا وارد می‌شود که سلامت و کیفیت کالاهای در گمرک بررسی و در صورت داشتن مشکل بهداشتی و یا فاقد استاندارد بودند اجازه ترخیص داده نمی‌شود.

خلیلیان با اعلام خبر مرجوع شدن ۲۰ هزار تن ذرت آلوده بیان کرد: در سال ۹۲ یک شرکت خصوصی اقدام به وارد کردن ۲۰ هزار تن ذرت به کشور از طریق بندر امام خمینی(ره) کرده بود که توسط دستگاه‌های نظارتی استان، محموله آلوده و فاقد استاندارد بهداشتی برای ترخیص تشخیص داده شدند و مهر مرجوعیت بر آن خورد.

وی افزود: در سال ۹۸ نیز چهار هزار و ۲۰۰ تن برنج وارداتی به کشور از طریق خوزستان فاقد استاندارد بهداشتی تشخیص داده شده بود و اجازه ترخیص داده نشد که البته حجم مرجوعیت نسبت به نیاز بازار بسیار ناچیز است اما برای سلامت مردم دستگاه‌های نظارتی با حساسیت عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان انبار دپو گمرک ذرت آلوده برنج فاقد استاندارد اجازه ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم