Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا در حوزه زیر پوشش این دانشگاه در جمعیت سنی بالای ۱۸ سال ۶۰ درصد و در جمعیت سنی ۱۲ تا ۱۸ سال به ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سید مهدی طباطبایی، معاون بهداشتی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از تشدید نظارت‌ تیم‌های بهداشتی در راستای افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات، سازمان‌ها و اصناف خبر داد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی، سلامت مردم و تقویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا، نظارت تیم‌های بهداشتی در ادارات، سازمان‌ها و اصناف تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا تمامی کارکنان دولت، اصناف و کسبه موظف به انجام واکسن کرونا هستند و تیم‌های بهداشتی با مراجعه به ادارات و اصناف وضعیت واکسیناسیون کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را رصد خواهند کرد.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: استفاده از ماسک و واکسینه شدن کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی اجباری است و از ورود کارکنانی که بدون دلیل منطقی واکسن نزده‌اند به ادارات و سازمان‌ها جلوگیری می‌شود.


وی میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در سیستان و بلوچستان کمتر از ۵۰ درصد عنوان کرد و اظهارداشت: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پوشش واکسیناسیون کرونا باعث می‌شود که وضعیت شکننده‌ ویروس کرونا را داشته باشیم و موارد ابتلاء، مرگ و میر و بستری افزایش پیدا کند.


طباطبایی در خصوص روند ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان گفت: زنگ خطر این ویروس منحوس در استان به صدا آمده و  در چند هفته اخیر شاهد افزایش قابل توجه ۲ برابری موارد فوتی ناشی از آن هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان واکسیناسیون علوم پزشکی رعایت دستورالعمل های بهداشتی پوشش واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد