Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:27:50 GMT

کیک اسکاسکی + طرز تهیه

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۷۷۸۵

کیک اسکاسکی + طرز تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه اسکاسکی را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

• آموزش آشپزی؛ از ساوارین میت بال و جوجه چوبی کنجدی تا رولت لذیذ روما با پنیر + تصاویر

مواد مورد نیاز

مواد لازم برای تهیه‌ی مرنگ:

سفیده‌ی تخم‌مرغ........۴ عدد

شکر.......

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. سه‌چهارم پیمانه

مواد لازم برای کیک:

کره یا مارگارین......۱۲۵ گرم

شکر....... یک‌دوم پیمانه

زرده‌ی تخم‌مرغ......۴ عدد

آرد.... یک پیمانه

وانیل...... کمی

بیکینگ‌پودر...... یک قاشق چایخوری

مواد لازم برای کرم:

کره......۲۰۰ گرم

شیرعسلی ساده..... یک قوطی

گردو....... یک پیمانه، خرد شده

وانیل...... کمی

روش‌تهیه

سفیده‌ها را با میکسر زده و شکر را بتدریج اضافه کنید تا شکر حل شده و سفیده‌ها کاملاً فرم بگیرند. این مایه را روی دو سینی که با کاغذ پوشانده‌اید پهن کرده و به مدت ۴۰ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد بپزید. سپس از فر خارج کنید تا کاملاً خنک شود. برای درست کردن کیک، کره را به همراه شکر بزنید تا با هم مخلوط شوند سپس زرده‌ها را یکی‌یکی اضافه کنید. آرد، وانیل و بیکینگ‌پودر را نیز اضافه کرده و بعد از مخلوط شدن، مایه را روی سینی که کاغذ انداخته‌اید پهن کرده و در فر با دمای ۱۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد بپزید و بگذارید خنک شود. سپس کره نرم شده را با میکسر بزنید تا نرم و لطیف شود. شیرعسلی را بتدریج اضافه کنید تا کرم صافی به دست آید. در آخر وانیل را نیز اضافه کنید. برای درست کردن این شیرینی یک قسمت از مرنگ را روی صفحه گذاشته با کرم بپوشانید و گردوی خرد شده بپاشید. سپس نان پخته را روی گردو‌ها گذاشته مجدداً با کرم پوشانده و گردوی خرد شده بپاشید. سپس لایه دوم مرنگ را گذاشته با کرم پوشش دهید و با گردوی خرد شده تزیین کنید بعد از خنک شدن در یخچال به ابعاد مورد نظر برش دهید.

منبع: شور و شیرین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی خانگی اضافه کنید خرد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد

ایسنا/یزد مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره برداری این بوستان اضافه شد.

«علیرضا ابویی» با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار کرد: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده‌ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره‌برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به این که این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم با اعتباری  بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق هایی در سطح زیربنای دو هزار مترمربع ایجاد شده است به طوری که در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق ها بودیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابویی سرجمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را بالغ بر۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند