Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی،  پرتابگر دیسک کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار کرد: به هر حال حق مسلم ورزشکاران است که در انتخابات کمیسیون ورزشکاران شرکت کنند. خوشبختانه در این مرحله هم استقبال خوبی از سوی ورزشکاران برای حضور در کمیسیون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال نقره المپیک گفت: ما نیاز داریم چند کرسی هم در IOC داشته باشیم و پتانسیل این موضوع را هم داریم؛ زیرا ورزشکاران صاحب نام و خوش نامی در رشته‌های مختلف داریم. خودم هم هر کمکی از دستم برآید برای ورزش کشورمان انجام می‌دهم. امیدوارم چه باشم و چه نباشم قدم مثبت و خوبی بردارم. من سعی می‌کنم برای ورزش دو و میدانی منشا خیر باشم؛ زیرا بر اساس ارتباطاتی که طی ۲۰ سال در ورزش به دست آورده ام دوستان خوبی دارم و امیدوارم به من اعتماد کنند تا بتوانم وارد بدنه کمیسیون ورزشکاران شوم. اگرچه ورزشکاران مطرحی ثبت نام کرده اند و از لحاظ مدالی در مسابقات جهانی و المپیک نسبت به من عناوین بیشتری دارند، اما باز هم برنامه ما کمک به ورزش کشور است.

با برقراری ارتباط با دنیا حق ورزشکاران ضایع نمی شود 

او ادامه داد: امیدوارم جامعه ورزش بتواند به پیشبرد اهداف ورزشی کمک کند و ارتباط مستقیمی هم با IOC داشته باشیم. من ارتباط خوبی با ورزشکاران و فدراسیون‌های کشور‌های دیگر دارم. اکثر دوندگان و ورزشکاران عضو IOC هستند. در دوره قبلی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در شرایط خوب پیش نرفت، اما در این دوره استقبال بهتری شده است. خوشحالم بتوانم عضوی از کمیسیون باشم. به نظرم زمان آن رسیده است با تعامل، ارتباطات خود را با ورزش دنیا نزدیک کنیم تا بیشتر از این حق ورزشکارانمان ضایع و پایمال نشود.

برنامه ام برای بازی های آسیایی را به فدراسیون دو و میدانی ارائه کردم 

پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت مک ویلکینز، مربی آمریکایی اش عنوان کرد: طبق برنامه قرار است در چند روز اخیر برای مشخص شدن تکلیف مربی ام به فدراسیون دو و میدانی بروم. اگرچه برنامه خودم را تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به فدراسیون دو و میدانی ارائه داده ام و تنها منتظر پاسخ آن هستم.

او درباره وضعیت راه اندازی کمپ پرتاب دیسک در ورزشگاه آفتاب انقلاب گفت: سجادی، وزیر ورزش و جوانان موافقت خود را به صورت لفظی برای ساخت کمپ تخصصی اعلام کرده است. البته قرار است جلسه‌ای با وزیر ورزش گذاشته شود تا بعد از این که موافقت نهایی را گرفتیم، وارد بحث قراردادی این موضوع شویم. به هر جهت باید دانست برای رسیدن به المپیک فرآیندی طولانی مدت لازم است و این هم نیاز به ساختار ، امکانات و برنامه ریزی مناسب دارد.

استعدادهای خوبی درون کمپ دو و میدانی شناسایی می شوند 

حدادی افزود: شروع به کار کمپ یک برنامه بی نظیر است؛ زیرا از  داخل همین کمپ‌ها است که می‌توان استعداد‌های خوبی را شناسایی و وارد دو و میدانی کرد. بیشتر کشور‌ها از دوران کودکی نخبه‌ها را در رشته‌های ورزشی شناسایی و با سرمایه گذاری دراز مدت روی آن‌ها شرایطی فراهم می‌کنند تا روز به روز به مدال آوری نزدیک شوند و ما هم باید به سمت و سویی برویم که این اتفاق برای ما هم رخ دهد. تنها هدف و آرزوی من کسب مدال المپیک از سوی دو و میدانی است که با برنامه ریزی درست رخ خواهد داد. تفاوتی ندارد این مدال به من یا سایر ورزشکاران برسد، مهم این است که به نام ایران ثبت می‌شود.

برنامه کوتاه مدت به درد ورزشکاران نمی خورد

حدادی درباره برنامه اش برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گفت: فدراسیون دو و میدانی باید برای ورزشکارانی که شانس مدال دارند به محض کسب ورودی سرمایه گذاری کند، به نحوی که از لحاظ اردویی و برنامه ریزی در شرایط ایده آل باشند. اگرچه فدراسیون این موارد را مد نظر دارد و به خوبی نسبت به مسائل اشراف کامل دارد. باید جمع بندی شود که برنامه فدراسیون در ۲ موضوع کوتاه مدت و بلند مدت باشد. موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ ،برنامه کوتاه مدت و درخشش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ،برنامه بلند مدت فدراسیون باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم برگزاری اردو‌های کوتاه مدت اقدام خوبی است، اگر چه کمک خوبی به ورزشکاران نمی‌کند؛، زیرا ورزشکاران باید در اردو‌های بلند مدت حضور داشته باشند تا آماده شوند و نتیجه لازم هم بگیرند.

بیشتر بخوانید

حدادی: تکلیف مربی ام به زودی مشخص می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی احسان حدادی کمیته ملی المپیک فدراسیون دو و میدانی کمیسیون ورزشکاران بازی های آسیایی کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود