Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بندرگاه چند منظوره نخل ناخدا از طرح های منحصر بفرد بندری کشور است که با هدف کاهش ترافیک دریایی، دسترسی آسان به جزیره هرمز، ایمن‌سازی سفرهای دریایی و رونق گردشگری ساحلی و دریایی در منطقه شرق هرمزگان در حال ساخت است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی  هرمزگان دراین بازدید گفت: مرحله نخست اجرای این طرح بندری، شامل احداث زیر ساخت های اولیه بندری و دریایی همچون جاده دسترسی، موج شکن ها و حوضچه پهلوگیری شناورها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا محمدی کرجی ران افزود: مرحله نخست ساخت بندرگاه نخل ناخدا توسط سازمان بنادر و دریانوردی از سال ۹۱ آغاز شد و تا سال ۹۶ به پایان رسیده است. 
وی ادامه داد: در این مرحله، اعتباری افزون بر۳۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی سازمان بنادر هزینه شده است. 
 وی یاد آور شد: با بهره‌برداری از طرح نخل ناخدا، فاصله ۱۹ کیلومتری بندرعباس به جزیره هرمز به ۱۳ کیلومتر کاهش یافته و با رونق تجارت و گردشگری، توسعه چشمگیر جزیره زیبا و تاریخی هرمز را در پی خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: مرحله نخست این طرح شامل احداث یک جاده دسترسی و موج شکن به طول ۴هزارو ۴۰۰ متر در داخل دریا و حوضچه ای جهت نصب اسکله های شناور برای شناورهای مسافری و قایق های تفریحی است. 
با اتمام مرحله نخست این طرح و احداث زیر ساخت های اولیه بندری و دریایی، مرحله دوم که شامل احداث پایانه مسافری، هتل، رستوران و کافی شاپ، مرکز تفریحات دریایی و ورزش های آبی خواهد بود با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود.

برچسب‌ها کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان مرحله نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران

اهالی رسانه صبح امروز ضمن حضور در آیین تکمیل پروژه تحکیم بزرگراه آزادگان و تعریض بزرگراه لشگری در نشست خبری مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شرکت کردند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075881 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد