Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدعلی‌محمد علاقه‌بند یکی از علمای غیرسیاسی و شاخص استان دارالعباده، معلم اخلاق و امام جماعت مسجد تاریخی امیرچخماق یزد به دلیل کهولت سن صبح امروز در گذشت.

این عالم ربانی در سال ۱۳۰۶ هـ . ش در خانواده‌ای روحانی در یزد دیده به جهان گشود و در پنج سالگی برای آموزش قرآن به مکتب خانه رفت و در مکتب، قرآن ، نصاب الصبیان، سیوطی و صرف و نحو را نزد میرزا سیدعلی مکتب‌دار آموخت و پس از طی مقدمات علوم اسلامی از محضر آیات شیخ جلال آیت اللهی، کازرونی و میرزا آقا استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن آیت الله علاقه‌بند برای ادامه تحصیل راهی نجف اشرف شد و در درس خارج حضرات آیات سید محمدهادی میلانی، سیدجواد مدرسی ، سید عبدالهادی شیرازی شرکت و پس از بازگشت در قم نیز از محضر آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) بهره برد.

این عالم بزرگ در سلوک اخلاقی و تواضع و فروتنی زبانزد عام و خاص بود و بسیاری از مردم برای کسب فیض یا حل مشکلات خود، همه روزه به ایشان مراجعه می‌کردند.

مهران فاطمی، استاندار یزد در پس گذشت این عالم ربانی فردا چهارشنبه 12 آبانماه را عزای عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام/ الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد یزد درگذشت قرآن علاقه مند خبرهای یزد خبرگزاری فارس عالم ربانی معلم اخلاق آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)