Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروزه شهر تهران از یک آسیب بسیار جدی در حوزه مسائل اجتماعی رنج می‌برد که روح و روان شهروندان را جریحه دار و چهره شهر را زشت و غیرقابل تحمل کرده است.

شهردار تهران ضمن اشاره به ریشه این آسیب‌ها که فراتر از شهر تهران هستند، گفت: آن چیزی که امروز اتفاق افتاد یک تصمیم قاطع و جدی در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته زاکانی؛ کلانشهر تهران در مسیر ساختن یک الگو، نیازمند عبور از این آسیب‌ها و گره گشایی از این مشکلات بزرگ در شهر و زندگی شهروندان است.

وی در ادامه اضافه کرد: در زمان تصدی پست شهرداری بیان کردم که باید توأمان دنبال تحول در روح و جسم شهر به صورت نرم افزاری و سخت افزاری باشیم.

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد دغدغه مدیریت شهری، آسیب‌های اجتماعی است، افزود: لذا بنا شد که با یک هم افزایی بین دستگاهی، بتوان در شهر تهران یک برنامه چهارساله‌ای را دنبال کرد تا در یک مقطع سه تا 6 ماهه، چهره شهر از آسیب‌ها منزه شود و همزمان یک کار مردمی و دقیق صورت گیرد.

زاکانی با تأکید براینکه باید در این مسیر به التیام ریشه‌های آسیب زا دقت کرد، گفت: همچنین باید با فکر و اراده صحیحی با همه دستگاه‌ها بر محور مردم، دست به دست هم دهیم؛ چرا که ستون فقرات کار شهروندان هستند. 

وی با بیان اینکه باید این تحول را استمرار بخشید، عنوان کرد: نباید شاهد این باشیم که مدیریت شهری یک شرایط مقدماتی را فراهم کرده تا دوباره این گروه از افراد به همان صورت پیشین و بدتر به جامعه برگردند.

شهردار تهران درباره لغو ممنوعیت تردد شبانه، بیان کرد: باتوجه به شرایطی که امروز در حوزه کرونا وجود دارد، تمامی اعضای حاضر در جلسه گذشته شورای عالی ترافیک قائل به لغو این ممنوعیت بودند. 

زاکانی در پایان عنوان کرد: یکی از بندهای مصوبه جلسه شورای عالی ترافیک این بود که شهرداری پیشنهاد لغو ممنوعیت تردد شبانه در دوران کرونا را ارائه دهد تا از این طریق هم در ستاد ملی کرونا پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهردار تهران شهر تهران آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»