Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا عظیمی زاده روز سه شنبه در نشستی با فرماندار اشکذر با اشاره به قانون جهش تولید مسکن افزود: در دوره مدیریت جدید این سازمان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان های یزد ، مهریز ، ‌اشکذر و زارچ سرعت بیشتری پیدا کرد و خانه‌های اقدام ملی مسکن در فاطمیه یزد و شهرستان مهریز در آینده ای نزدیک به متقاضیان تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هرگونه کوتاهی و مانع تراشی در اجرای طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن را غیرقابل قبول دانست و از فرمانداران خواست نهایت همکاری را برای اجرای این طرح بکنند.

عظیمی زاده  به عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اشکذر اشاره کرد و یادآور شد: در این طرح ۲۰۰ نفر واجد شرایط معرفی شدند که در مرحله اول ۴۰ واحد مسکونی تحویل می شود.

برخورداری مردم از خدمات شهری در سایت اقدام ملی مسکن

فرماندار اشکذر نیز در این نشست به مهم‌ترین موانع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره  کرد و گفت: محدودیت در تامین زمین و تجربه ناموفق طرح مسکن مهر در اشکذر، اجرای طرح جدید در این شهرستان را به تاخیر انداخت.

هادی ‌هادی نسب افزود: در ۲ سال گذشته اقدام های بسیار خوبی در حوزه تامین زمین برای طرح‌های عمرانی و ‌حوزه مسکن شهرستان انجام شد باید از دست اندرکاران قدردانی کرد.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: مسایل مرتبط با قرار گرفتن سایت طرح اقدام ملی مسکن در محدوده شهر اشکذر انجام شد و پس از تحویل واحدها به متقاضیان ، مردم از همه خدمات شهری برخوردار می شوند.

هادی نسب اظهار امیدواری کرد: با تلاش های انجام شده شاهد ‌تسریع در عملیات اجرایی طرح یادشده در اشکذر باشیم.

همچنین چهارم مهرماه سال ۱۴۰۰ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد بابیان اینکه سهمیه واحدهای مسکن ملی استان یکهزا رو ۴۴۷ واحد است ، گفته بود که این نهاد با تدابیر اتخاذ شده ۲۱۱ قطعه زمین بیش از تعداد پیش بینی شده برای ساخت واحدهای مسکونی تامین کرد. 

علیرضا قربانیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون هزار و ۳۷۶ نفر آورده خود را واریز کردند و برای ساخت هزار و ۲۲۵ پروژه تخصیص یافت و عملیات فنداسیون ۵۲۷ واحد نیز اجرا شد . 

وی یادآور شد: تسهیلات بانکی این طرح یک هزار میلیون ریال به ازای هر واحد است که تأمین شد و با معرفی و نظارت بنیاد به متقاضیان (سازندگان) واجد شرایط به صورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد با تاکید بر اینکه این طرح با هدف خانه دار شدن جمعیت دهک های چهارم تا هفتم جامعه تهیه و تدوین شد،خاطرنشان کرد: چهار شرط طرح شامل متاهل بودن سرپرست خانوار بدون مسکن ، پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، نداشتن مسکن از سال ۸۴ و  فرم (ج) سبز ( دریافت نکردن زمین یا وام یا تسهیلات یارانه ای  مربوط به مسکن از دولت) می شود.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت روستایی ۹ هزار نفر عشایر هستند که در فصل قشلاق عمدتا در شهرستان های خاتم و ابرکوه زندگی می کنند.  

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن یزد مسکن مهر اشکذر مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن یزد مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن یزد مسکن مهر اشکذر مسکن طرح اقدام ملی مسکن اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران