Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی قبل در هتل المپیک، فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرعه‌کشی شد و قرار است از هفته آینده مسابقات آغاز شود.

به گزارش "ورزش سه"، چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان (جام کوثر) قرار است از 22 آبان‌ماه با حضور 12 تیم برگزار شود؛ برخلاف فصل گذشته که مسابقات در دو گروه مقدماتی برگزار و سپس 4 تیم صعودکننده در مرحله گروهی نهایی حضور پیدا کردند، قرار است به صورت دوره‌ای در یک گروه دنبال شود و تیم قهرمان در پایان فصل براساس نتایج مرحله گروهی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم های خاتون بم، شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری آذربایجان غربی، ملوان بندرانزلی، سارگل بوشهر، هیات فوتبال البرز، باتری زارع کردستان، تیم ملی پوشان شهرکرد و کیان نیشابور 12 تیم شرکت‌کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان هستند.

 

ظهر امروز در هتل المپیک و با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، حیدر بهاروند، دکتر امین نوروزی، شهره موسوی، طهمورث حیدری، سهیل مهدی، گلاره ناظمی و مدیرعاملان، سرمربیان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌ها انجام شد تا برنامه‌ریزی لیگ چهاردهم فوتبال زنان مشخص شود.

 

جدول هفتگی لیگ برتر فوتبال زنان در فصل جدید به شرح زیر است:

 

 

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال زنان فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر چهارشنبه در همایش هویت عصری زنان در آینه قرآن و حدیث که با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است و امروز دشمنان ضمن آگاهی از این نقش برنامه ریزی قوی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: امروز در ایران اسلامی حضور زنان فرزانه، تحصیل کرده، خوش فکر و ممتاز اجازه بروز و ظهور به دشمنان را نمی‌دهد.

استاندار گلستان گفت: اسلام در نظام فکری جهان، الگویی برتر را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بانوان حماسه‌های بزرگی را خلق کردند، افزود: در دوران دفاع مقدس بانوان ما ضمن اینکه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی داشتند ارزش‌های خود را حفظ می‌کردند.

زنگانه اظهار کرد: در جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نقش بانوان در عرصه دفاع مطهر هستیم.

کد خبر 6094288

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)