Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@18:49:04 GMT

تذکر سلیمی به هدیه ی توهین آمیز کره ی جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۴۰۶

تذکر سلیمی به هدیه ی توهین آمیز کره ی جنوبی

به گزارش صدای ایران، در ادامه نشست علنی امروز(سه شنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام علیرضا سلیمی، در تذکر شفاهی خود در خصوص هدیه توهین آمیز سفیر کره جنوبی به ایران، گفت: کره جنوبی نمی‌تواند اعتبار از دست رفته خود را اینگونه بازسازی کند، آنها باید اثبات کنند یک کشور مستقل بوده و به تعهدات خود پایبندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیا کره‌ای‌ها می‌دانند ۷ میلیارد دلار پول ما را بلوکه کرده‌اند و آیا سفیر این کشور می‌داند تنها با سود پول آنها می‌توان روزانه میلیون ها ماسک و واکسن تهیه کرد؟



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آنها بی شک بدهی زیادی به اندازه یک اقیانوس به ایران دارند و تنها با یک قطره نمی‌توانند اعتبار از دست رفته را احیا کنند لذا از سفیر کره درخواست می‌کنیم امور دیپلماتیک را فرا بگیرد که از این اقدامات انجام ندهند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کره ی جنوبی امور دیپلماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم

هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید پیش از دیدار رفت نیمه نهایی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا حسابی از خجالت بارسلونا در آمدند!

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی