Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:47:25 GMT

برگزاری مراسم 13 آبان در حرم حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۴۳۴

برگزاری مراسم 13 آبان در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مراسم ۱۳ آبان امسال با حضور مردم در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«ایستادگی و مقاومت ملّت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا»

استکبارستیزی وظیفه ای دینی، انقلابی و حرکتی جهادی است که ریشه قرآنی داشته و جوهره انقلاب اسلامی می باشد و هیچگاه تعطیل پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم الله سیزدهم آبان ماه به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تنها مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، چهره پلید و خون آشام استکبار را به نمایش گذاشته و حامل پیامهای مهم و حساس انقلاب اسلامی یعنی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده است. وقایع سه گانه فراموش نشدنی یوم الله ۱۳ آبان یادآور روح تعدی، تجاوز و خوی استکباری آمریکا از طریق مداخله در امور داخلی ایران از جمله تبعید حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه متعاقب دفاع الهی ایشان از شرافت و کرامت و عزت مردم متدین و انقلابی و اعتراض دردمندانه نسبت به قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، به خاک و خون غلتیدن و شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان عزیز و دیگر توطئه های رذیلانه علیه نظام نوپای اسلامی و به وقوع پیوستن انقلاب دوم یعنی تسخیر شرافتمندانه لانه جاسوسی شیطان بزرگ که با اعمال شیوه های ضد انسانی از قبیل تحریم سیاسی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و تجهیز دشمنان جمهوری اسلامی به دشمنی کینه‌توزانه خود ادامه داده و به کمتر از نابودی اسلام و انقلاب اسلامی قانع نیست. لیکن به لطف و رحمت الهی، اتفاقات رخ داده اخیر در سطح منطقه علی الخصوص فرار مفتضحانه شیطان بزرگ از افغانستان نشانه ای از افول قدرت پوشالی و نویدی بر پایان دوران این دولت مستکبر خواهد بود.

اینک در استمرار زنده نگه داشتن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از تمامی اقشار مردم بصیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی دعوت به عمل می آید تا با عمل به تکلیف الهی، دینی و انقلابی خود، پرشکوه تر از گذشته در اجتماع با شکوه یوم الله سیزدهم آبان شرکت نموده و انزجار و کینه مقدس خود را از دشمن شماره یک بشریت و صلح و امنیت جهانی با فریاد رسای مرگ بر آمریکا طنین انداز و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند.

زمان: ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه سیزدهم آبان ماه( همزمان با دیگر شهرهای سراسر کشور)- حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) – صحن حضرت امام رضا(ع)

سخنران: حضرت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده محبوب و محترم شهر مقدس قم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: قم انقلاب اسلامی امام خمینی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است

جانشین فرمانده انتظامی کشور، از طرح نور به عنوان یک کار جهادی و انقلابی در فراجا نام برد و گفت: طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در آیین تجلیل از استادان مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آموزش یکی از ارکان اصلی امنیت داخلی و مولفه مؤثر در روابط بین‌الملل است

وی با عنوان این مطلب که معلمی در تعریف کتابت نمی‌گنجد، افزود: بعید می‌دانم در مجموعه بزرگ‌انتظامی کسی نقش معلمی نداشته باشد. در مجموعه انتظامی، چون سازمان انسان محور با انسان‌ها سر و کار دارد.

سردار رضایی ادامه داد: در مجوعه انتظامی آموزش و تعلیم و تربیت یک مسئله بسیار جدی است تعامل با جامعه نیازمند آموزش در بحث‌های اخلاقی مدیریتی رفتاری و…، است.

وی گفت: هفت شاخص است که باید همیشه مورد برسی قرار بگیرد که عبارت از اعتقاد، احکام، اخلاق، بصیرت، مهارت، تخصص و مدیریت، است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: هر مهارتی فرد داشته باشد، اما اعتماد نداشته باشد آسیب پذیر می‌شود. در چارچوب احکام الهی باید کامل اشرافیت داشته باشیم. اخلاق داشتن یکی از ویژگی‌های مهمی است که نمونه آن حاج قاسم سلیمانی که با اخلاقی که داشتند در دل‌های مردم جای گرفتند.

سردار رضایی ادامه داد: مورد بعدی بصیرت مجموعه انتظامی است که طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است و بیش از ۳۰ دستگاه در نهی از منکر جامعه نقش دارند؛ امروز افتخار سازمان مقدس انتظامی این است که با بصیرت و اعتقاد در صحنه حاضر شده و فرمان الهی را بر اساس قانون در کشور اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح نور، افزود: طرح نور، اجرای فروع دین و احکام الهی است و امروز مجموعه انتظامی افتخار می‌کند که طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است.

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی