Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوم تا چهارم آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، امروز در یک نشست خبری با اعلام این خبر گفت: این رویداد را که به صورت همزمان در ۳۲ نقطه کشور برگزار می‌شود، می‌توان بزرگترین رویداد مجازی دنیا قلمداد کرد زیرا ۱۹۲۰ نفر شامل ۵۸۰ تیم توانایی‌هایی خودشان را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۱۰۰ تیم شاخص از سوم آذر به مدت ۴۸ ساعت در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره و در سه رشته پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه در تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پس از آن اختتامیه جشنواره فعالان فضای مجازی در پنجم آذر با معرفی برگزیدگان مرحله نهایی برگزار خواهد شد و طی آن چهره سال فضای مجازی کشور نیز بر اساس نظر سنجی مردمی معرفی می‌شود.در این راستا ۱۵۰ اکانت شاخص فعال در فضای مجازی انقلابی تا این مرحله شناسایی شده‌اند که در نهایت یک نفر معرفی خواهد شد. در این رویداد ۳۰ نفر داور و راهنما نیز حضور خواهند داشت.

دکتر معین اعلام کرد: آیین اختتامیه این رویداد همزمان با جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران برگزار شده و علاوه بر تجلیل از برترین‌های فضای مجازی کشور،برگزیدگان نهایی هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

به گفته وی همزمان با جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران،بازی «فرمانده بزرگ مقاومت، نبرد آمرلی» نیز رونمایی خواهد شد. 

وی یادآور شد: خاصیت برگزاری چنین رویدادی هم این است که حجم بالایی از بازی و نرم‌افزارها در داخل این رویداد تولید شده و در اختیار مردم قرار گرفته، علاوه بر این بسیج از طریق این‌تیم‌های برگزیده تولیدات سفارش شده خود را وارد بازار می‌کند مانند بازی «سفیر عشق» که از محصولات فاخر برآمده از همین رویدادها است. یکی دیگر از اثرات برگزاری دو دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج،شکوفایی و فعالیت ۱۴ شرکت خصوصی بوده است که یک نهضت تولید محتوا را شکل داد.

دکتر معین در بخش دیگر سخنانش گفت:اوج استفاده از ظرفیت مردم در کشور، دوران دفاع مقدس بود که الگویی ماندگار را به یادگار گذاشت و فضای مجازی و محتوای آن نیز جنبه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد و ما سعی می‌کنیم از ظرفیت مردم پایه بسیج و فضای مجازی برای پرورش استعدادها و توانایی‌های جوانان در راستای حل مشکلات مردم و تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسیج فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد