Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ پرویز نظری امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به کشف ۱۱ هزار و ۵۰۶ فقره انواع سرقت از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، اظهار داشت: علاوه بر کشفیات صورت گرفته، ۵ هزار و ۷۵۲ سارق و مالخر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

وی همچنین به اجرای طرح‌های متعدد پلیس آگاهی اشاره و بیان کرد: طی ۴۰ روز اخیر ۱۹ طرح عملیاتی اجرا شده که حاصل آن کشف یک‌هزار و ۸۹ فقره سرقت از مجموع سرقت‌های کشف شده و دستگیری ۴۳۱ نفر سارق و مالخر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین سه طرح مبارزه با با جرائم خشن مانند زورگیری، قاپ‌زنی، جیب‌بری و کش‌روزنی انجام که در نتیجه ۶۲ فقره سرقت کشف و ۱۶ سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مبارزه با مالخران، یادآور شد: در این طرح ۱۳۲ فقره اموال مسروقه شهروندان کشف و ۷۴ سارق و مالخر دستگیر شدند.

نظری اجرای ۶ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را نیز یادآور شد و گفت: در این طرح‌ها ۵۰۹ فقره اموال مسروقه کشف و ۲۰۶ سارق و مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: با تلاش کاراگاهان و ماموران پلیس آگاهی ۴۹ باند سرقت منهدم و ۱۱۲ سارق و مالخر عضو آن‌ها دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به ۹۲۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از انهدام ۱۰ باند سرقت‌های توام با خشونت و قاپ‌زنی و کشف ۱۴۱ فقره سرقت از آن‌ها خبر داد و گفت: با تلاش‌های ماموران ۷ باند سرقت منزل نیز منهدم و ۳۱ فقره کشف شد.

وی همچنین از تشکیل ۲۹۳ فقره پرونده در زمینه کلاهبرداری در پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: ۲۵۳ مورد ان‌ها منجر به کشف شده است.

نظری در پایان، از کشف ۳۵ فقره قتل با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان مربوط به امسال و سال های قبل طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: قتل سرقت کرمانشاه آگاهی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه مالخر فارس فارس کرمانشاه سارق و مالخر پلیس آگاهی فقره سرقت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند