Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:46:59 GMT

۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی گچساران و باشت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۵۵۲

۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی گچساران و باشت

سرهنگ اکبر انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل ۸۶ تخته پتوی قاچاق بود که از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۸۶ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی باشت ابراز داشت: حامل این محموله قاچاق بدون توجه به دستور ایست بازرسان اقدام به فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی باشت عنوان کرد: از مهرماه پارسال تاکنون کالاهای قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال از ۵۷ نفر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

دستگیری سارقان گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: چهار نفر سارق واحدهای مسکونی با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شده اند.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت واحدهای مسکونی در  گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدام های پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند چهار نفر سارق منازل را به همراه ۲ نفر مالخر شناسایی،دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

موسوی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۵ فقره سرقت در واحدهای مسکونی گچساران اعتراف کردند،خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان