Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@08:37:48 GMT

«مسی» خود را از فهرست توپ طلا ۲۰۲۱ خارج کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۵۸۱

«مسی» خود را از فهرست توپ طلا ۲۰۲۱ خارج کرد

«لیونل مسی» در فاصله کمتر از یک ماه تا اعلام برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱، نظر صادقانه خود را درباره بردن این جایزه اعلام و احتمال فتح آن را برای هفتمین بار «دیوانه‌وار» توصیف کرد.

فوق ستاره آرژانتینی فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باوجود اینکه فصل گذشته را با یک بارسلونای ضعیف سپری کرد، همچنان در امر گلزنی فوق‌العاده ظاهر شد و در تابستان سال جاری نیز در فتح کوپاآمریکا توسط آلبی‌سلسته، بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر بازو بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی هم توپ طلا و هم کفش طلا را از آن خود کرد و گرچه در تیم جدید خود کار شگفت‌انگیز نکرده است، همچنان یکی از گزینه‌های اصلی فتح توپ طلا در سال جاری محسوب می‌شود.

با این حال، نکته جالب اینجا است که مرد آرژانتینی در مورد بخت‌های خودد برای فتح جایزه بزرگ نشریه فرانس فوتبال، چندان اطمینان نداشته و در عین حال اگر این بار قرعه به نام وی نیافتد، چندان ناراحت نخواهد شد.

وی در گفت‌وگویی تفصیلی با نشریه اسپورت گفت: اگر بخواهم صادق باشم، فکر نمی‌کنم برنده شوم.

مسی ادامه داد: بزرگ‌ترین جایزه‌ام، همان چیزی بود که به همراه تیم ملی(آرژانتین) به دست آوردم. بعد از اینکه بارها و بارها برای رسیدن به آن جنگیدم، این بهترین جایزه‌ای بود که کسب کردم و ارزشش را داشت.

وی افزود: اگر برنده توپ طلا شوم، فوق‌العاده است؛ هفتمین توپ طلا دیوانه‌وار است اما اگر توپ طلا هم در کار نباشد، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. همین حالا هم به یکی از بزرگ‌ترین اهدافم رسیده‌ام. بابت اتفاقاتی که برایم افتاد بسیار خوشحالم و حالا هم به اصطلاح هرچه پیش آید، خوش آید.

مسی آخرین بار در سال ۲۰۱۹ توپ طلا را فتح کرد و پیش از این در مورد رقابت سختی که امسال با «نیمار» و «کیلین امباپه» هم‌تیمی‌هایش در پاریس و همچنین «روبرت لواندوفسکی» و «کریم بنزما» دارد، صحبت کرده‌است.

وی در این‌باره به فرانس فوتبال گفته بود «در تیم خودم، دو نفر هستند که خیلی راحت به آنها رای می‌دهم؛ نیمار و امباپه. سپس روبرت لواندوفسکی که یک سال فوق‌العاده را پشت سر گذشته و کریم بنزما که فوق‌العاده است.»

خبرنگاران فوتبال، سرمربیان و کاپیتان‌ تیم‌های ملی فوتبال همگی در توپ طلا حق رای دارند؛ جایزه‌ای که در سال ۱۹۵۶ معرفی شد.

برنده این جایزه در سال ۲۰۲۱ آخر ماه نوامبر(۲۹ نوامبر/هشتم آذرماه) در سالن اپرای تئاتر دوشاتله پاریس اعلام خواهد شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فوق العاده توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه،" نتایج ضعیف میلان در رقابت‌های این فصل در سری آ ایتالیا، جام حذفی این کشور، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که باعث شد آنها فرصت کسب هیچ جامی را نداشته باشند باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با پیولی باشند.

روسونری این هفته در دربی حساس شهر میلان برابر اینتر شکست خورد تا رقیب قدیمی و همشهری جشن قهرمانی را در مقابل چشمان بازیکنان و هواداران این تیم برگزار کند و گفته شده بود که این بازی آخرین فرصت برای سرمربی میلان است که خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی آغاز شده و یکی از مربیانی که نامش در فهرست میلان مطرح شده بود، کونته بود که پس از قطع همکاری با تاتنهام هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نام مربی سرشناس و بزرگ ایتالیایی از فهرست میلان خط خورده و آنها تمایلی برای همکاری با او ندارند و شانس افراد دیگری که در این فهرست حضور دارند برای نشستن روی نیمکت این تیم بیشتر است.

از دومنیکو تدسکو، سرجیو کونسیسائو و لوپتگی به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت میلان نام برده می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها