Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان انتقاد کرد: کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها موجب شده تا رتبه خوزستان در این زمینه در کشور نزولی شود که ازاین‌رو از بانک‌های استان انتظار می‌رود نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان ۴۳ درصد بوده که بسیار پایین است، تأکید کرد: مردم دچار عادی انگاری نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون ۷۳ درصد جامعه هدف استان خوزستان شامل افراد بالای ۱۲ سال زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، افزود: از مردم درخواست می‌شود که هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

حیاتی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان گفت: لازم است میزان واکسیناسیون دانش آموزی در خوزستان تا هفته آینده به مرز ۸۰ درصد برسد تا از میانگین کشوری عقب نمانیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان با تأکید بر اینکه باید درصد پوشش واکسیناسیون در استان خوزستان بالاتر رود تا ایمنی لازم برای مقابله با موج ششم به‌خصوص در حوزه دانش آموزی ایجاد شود، گفت: با توجه به وسعت و جمعیت خوزستان نسبت به برخی از استان‌های کشور باید تلاش بیشتری در زمینه واکسیناسیون انجام شود.

کد خبر 5342082

منبع: مهر

کلیدواژه: ولی الله حیاتی استانداری خوزستان پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان ایلام پدافند غیرعامل بنزین جشنواره تئاتر خياباني مريوان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تردد در محورهای استان در تعطیلات پیش رو، بر لزوم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در محورهای کوهستانی مانند تاراز، اندیکا و ایذه رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند توجه کنند احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌ها و ریزش کوه در این محورها وجود دارد و باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و شب تردد نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آخر هفته، حجم ترددها در حال افزایش است و روز شنبه هم تعطیل است و در چنین تعطیلاتی، ترددها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همیشه بیشترین کشته های تصادفات در حوادثی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت ممطئنه، توجه به جلو و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان جمع‌آوری محصول کشاورزان است، تصادفات بسیار زیادی مربوط به صنف کشاورزان که اغلب موتورسوار هستند رخ می‌دهد. دو روز پیش در حوادث ترافیکی خوزستان ۱۱ کشته داشتیم که بخش اعظمی از این کشته ها خدمات کشاورزی و مربوط به صنف برداشت محصولات کشاورزی بوده است و این مساله ضرورت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی توسط متولیان امر به کشاورزان و کسانی که برداشت محصول را انجام می‌دهند را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند