Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر افراد در استفاده از کارت سوخت هیچ مشکلی ندارند و تقریبا تمام جایگاه‌های ما به سامانه متصل شده‌اند.

ویس کرمی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پاسخ به این پرسش که، چه تعداد از ۴۰۰۰ جایگاه سوخت که در کشور فعال هستند، به سامانه سوخت متصل شدند؟ اظهار کرد: قبل از رخداد ۴ هزار و ۶۰ باب جایگاه سوخت در کشور وجود داشتند و فعال بودند که در حال حاضر ۴۰۰۰ باب آن به سوخت رسانی با سامانه سوخت بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در ۲۰ استان کشور، تمامی پایگاه‌های عرضه سوخت به سامانه سوخت متصل شده اند و فقط در ۱۱ استان در نقاط دور دست که با سیستم مخابراتی ضعیف مواجه هستند، جایگاه‌های سوخت کوچکی وجود دارند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا سیستم این ۵۰ جایگاه سوخت را که در استان‌های پهناوری همچون کرمان، هرمزگان و یزد هستند، از آ نتن به APN تبدیل کنیم.

کرمی در خصوص جایگاه‌های سوخت در استان تهران گفت: در استان تهران ۳۳۰ جایگاه سوخت وجود دارد که تمام ۳۳۰ جایگاه به سامانه سوخت متصل شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پاسخ به این پرسش که، چرا در برخی جایگاه‌های سوخت هنوز به صورت تک نرخی و آزاد محاسبه می شود؟ اظهار کرد: ناظر برخی جایگاه‌ها دچار نقص فنی است که این مسئله طبیعی است و می توانند به پشتیبانی اطلاع دهند تا این موضوع را حل کنند.

او در پایان بیان کرد: در حال حاضر افراد در استفاده از کارت هوشمند بنزین و کارت سوخت هیچ مشکلی ندارند و تقریبا تمام جایگاه‌های ما به سامانه متصل شده‌اند و هموطنان می توانند از سیستم سهمیه بندی سوخت بنزین، نفت و گاز با کارت هوشمندی که دارند، استفاده کنند.

/باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سامانه سوخت جایگاه سوخت حال حاضر متصل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود