Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از اتصال ۱۰۰ درصدی جایگاه‌های سوخت در خراسان رضوی به سامانه هوشمند خبر داد.

علی اصغر اصغری در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: از صبح امروز کلیه جایگاه‌های سوخت در خراسان رضوی و تمام ۱۳۵ جایگاه تحت پوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به سامانه هوشمند متصل  شده‌ و مردم می‌توانند هم‌زمان به صورت آزاد یا با کارت سوخت اقدام به سوخت‌گیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه با کمک مردم توانستیم این مشکل را پشت سر گذاریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی تحت پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه و سبزوار است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جایگاه های سوخت بنزین 1500 تومانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • معمای بنزین در ایران
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان