Web Analytics Made Easy - Statcounter

اله بخش بلوچی مدیر امور برق شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: نصب ۱۲۵ اصله تیر، اصلاح و تعمیر ۶ هزار و ۶۶۰ متر شبکه فشار متوسط تخریب شده و اصلاح و تعمیر ۹۵۰ متر شبکه فشار ضعیف تخریب شده از جمله اقدامات مهم انجام شده ناشی از حوادث طبیعی در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: نصب، تعویض و اصلاح ۷۵۰ عدد کنتور، تبدیل سه کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض ۳۰۰ مقره معیوب، نصب ۹۰ عدد کت اوت، نصب و تعویض سه دستگاه ترانسفورماتور و تعدیل روشنایی ۴۲۱ پایه تلسکوپی به میزان ۵۴.۴ کیلووات از دیگر اقدامات مهم انجام شده این امور از ابتدای سالجاری تاکنون است.

مدیر امور برق شهرستان نیکشهر بیان کرد: احداث ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جهت توسعه شبکه برق شهری و احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جهت توسعه شبکه برق روستایی با بهره مندی ۱۱۰ خانوار از سایر اقدامات انجام شده پرسنل این امور است.

وی به میزان شبکه برق سرقت شده از امور برق شهرستان نیکشهر از ابتدای سالجاری تا کنون نیز اشاره کرد و افزود: حجم سیم کشی ناشی از سرقت شبکه برق در این شهرستان ۹۳۰ متر است که این میزان سرقت حدود ۵۰۰ میلون ریال خسارت به شبکه برق این منطقه وارد کرده است.

 شهرستان نیکشهر یکی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت استان سیستان و بلوچستان است و سه شهر فنوج، بنت و اسپکه از لحاظ اداری زیر نظر نیکشهر هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق برق رسانی برق شهرستان نیکشهر متر شبکه فشار شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امورعشایر استان با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.
محمودی ابا اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان  هستند افزود: پیگیری های  لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.
وی گفت: زمان تقویم کوچ  عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خسارت

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت