Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه اعلام کرد که انگلیس در بازگشت به جنوب یمن اشتباه می کند و تاوان این اشتباه را به شکل مضاعفی پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: انگلیسی ها به اشتباهات خود در کشورهای عربی از زمان سایکس پیک و(۱۶ مه ۱۹۱۷ قرارداد سری سایکس-‌پیکو میان انگلستان و فرانسه در مورد تقسیم بخش‌هایی از سرزمین‌های حکومت عثمانی بعد از جنگ جهانی اول میان این دو کشور منعقد شد) و اعلامیه شوم بالفور ادامه می دهند و همگی این اقدامات برای منطقه مصیبت به بار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن حبتور گفت: در سالروز استقلال مشاهده می کنیم که بریتانیا پس از اینکه از درب در نوامبر ۶۷ رانده شده از پنجره باز می گردد.

وی از حس میهن پرستی ساکنان استان المهره در شرق یمن هم تمجید کرد.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: طمع ورزی های انگلیس و عربستان در المهره وجود دارد و احداث خطوط لوله نفتی عربستان به دریای عرب در راس این طمع ورزی های آنها قرار دارد.

کد خبر 5342150

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس یمن لبنان ایالات متحده امریکا عربستان سعودی جورج قرداحی جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه عراق فلسطین افغانستان ایران سوریه ترکیه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم در راه اکران

قرارداد سرگروهی «تاوان»، «نیلگون» و «قلهک» ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748850

دیگر خبرها

  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو