Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:27:24 GMT

طرح پیراهن ناپولی برای سالمرگ مارادونا لو رفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۸۴۴

باشگاه ناپولی در نظر دارد که ادای احترام ویژه‌ای در سالروز درگذشت دیه‌گو مارادونا، اسطوره آرژانتینی، به او داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری باور دارند که هیچ ادای احترامی نمی‌تواند میزان عشق مردم ناپل به دیه‌گو مارادونا را به نمایش دربیاورد.


روز شنبه شصت و یکمین سالروز تولد این اسطوره فوتبال آرژانتین بود و تمام دنیا به اشکال مختلف این روز را جشن گرفته و یاد او را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچند حالا سالروز دیگری نزدیک است که بسیار ناراحت کننده‌تر است: سالروز درگذشت مارادونا و ناپولی تصمیم دارد در این روز با پیراهنی به یاد این بازیکن بزرگ به میدان برود که تصاویرش منتشر شده است.


رنگ اصلی این پیراهن سفید است و رگه‌هایی از رنگ آبی نیز روی شانه‌ها و آستین‌های آن دیده می‌شود. اما مهم‌ترین بخش این پیراهن تصویری است که زیر لوگوی حامی مالی به چشم می‌خورد: نقشی درخشان از صورت مارادونا با اثر انگشتی که روی آن قرار گرفته و نشان دهنده ارزش و میراثی است که او در این باشگاه و در این شهر از خود به جای گذاشته است.

 

 


این نقاشی کار جوزپه کلین، نقاش اهل ناپل، است و این کیت در روز 28 نوامبر برای اولین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد که سه روز پس از سالروز درگذشت مارادونا و روز بازی ناپولی برابر لاتزیو است.


در اولین عکس منتشر شده از این پیراهن توسط سایت فوتی هدلاینز، تصویر هیروینگ لوزانوی مکزیکی به چشم می‌خورد که این پیراهن را به تن داشته و در حال عکاسی است. گفته می‌شود که این پیراهن چند روز پیش از تاریخ اعلام شده برای خرید در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.


این اولین باری نیست که ناپولی تصمیم می‌گیرد با استفاده از پیراهنی خاص، یاد و خاطره بزرگترین اسطوره تاریخ باشگاهش را زنده نگه دارد. آنها سال گذشته نیز در همین روز وداع خاصی با مارادونا داشتند و پیراهنی سفید و آبی را به تن کردند که شباهت بسیاری به پیراهن تیم ملی آرژانتین داشت.
آنها همچنین نام ورزشگاه خود را به دیه‌گو آرماندو مارادونا تغییر دادند.

آرژانتین مارادونا ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین مارادونا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

طرفداری | اودینزه و ناپولی در آخرین بازی هفته به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی اودینزه و ناپولی تاریخ برگزاری: دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت 1403 (۶ می 2024) ساعت برگزاری: ۲۲:۱۵ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم فریولی؛ اودینه هفته برگزاری: هفته سی‌وپنجم سری آ، فصل 24-2023 داور: جانلوکا اورلیانو گلزنان: ویکتور اوسیمن (۵۱) / ایزاک ساکسس (۹۰+۲)

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حراج توپ طلایی که مافیا از مارادونا دزدید!‏
  • توپ طلای دزدیده شده مارادونا در حراج!
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!