Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی ویارئال، گزینه اصلی هدایت نیوکاسل است

تیم ثروتمند نیوکاسل پس از اخراج استیو بروس، در جستجوی یافتن یک سرمربی کاربلد و باتجربه است؛ اخیرا نام فرانک لمپارد و لوسین فاوره پیرامون نیمکت زاغ ها مطرح شد اما در حقیقت مدیران نیوکاسل گزینه های دیگری را دنبال می کنند.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، در حال حاضر نیوکاسل فقط دو گزینه برای سرمربیگری دارد؛ اونای امری سرمربی اسپانیایی ویارئال که فصل گذشته فاتح لیگ اروپا شد گزینه اصلی هدایت نیوکاسل است چرا که او سابقه کار در آرسنال و لیگ برتر انگلیس را دارد اما در صورتی که آن ها نتوانند امری را استخدام کنند، به سراغ ادی هاو سرمربی سابق بورنموث می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوکاسل در تلاش است با امری به توافق شخصی برسد و البته آن ها برای راضی کردن ویارئال، غرامتی 6 میلیون یورویی می پردازند چون امری تا 2023 با این باشگاه قرارداد دارد. در حال حاضر مانع اصلی نیوکاسل برای استخدام امری، تصمیم این سرمربی 49 ساله است چون او دستمزدی همچون دستمزدش در آرسنال را می خواهد. مذاکرات میان طرفین ادامه دارد و هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. 

همچنین بخوانید: اونای امری: علاقه نیوکاسل؟ واقعاً چیزی نمی دانم

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم واکنش آذری جهرمی به حضور سه وزیر در مجمع استقلال؛ خانواده عروس و داماد همه هستند وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید! بهترین مربیان سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار مصاحبه متفاوت کاسانو در مورد کمک داور ویدیویی: VAR را حذف کنید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان