Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:19:50 GMT

معلم جهرمی که در عرصه ورزش، حرف برای گفتن دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۸۹۷۴

معلم جهرمی که در عرصه ورزش، حرف برای گفتن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، فهیمه مولائی، دبیر تربیت بدنی و داور مسابقات والیبال در سطح ملی و استانی است.

این بانوی 41 ساله،  ۲۱ سال سابقه آموزش در شهرستانهای لامرد، جهرم و خفر را دارد و از نیروهای مجرب آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

مولائی در رابطه با مقام هایی که در مسابقات ملی و استانی کسب کرده به خبرنگار فارس گفت: سال ۹۷ در مسابقات الگوی برتر، همراه با خانم صمیمی و آقای توسلی مقام اول را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال ۸۰ شروع به کار کردم و تا به حال ۱۲ سال است که در جهرم به افراد علاقه‌مند به ورزش، والیبال آموزش می دهم. 

مولائی افزود: در رشته والیبال ۱۲ سال سابقه آموزش دارم و از سال ۸۹ تاکنون، در سالن های ورزشی جهرم به آموزش این رشته پرداخته ام.

مولائی ادامه داد: در مسابقات الگوی برتر که رقابتی بین معلمان تربیت بدنی در شهرستان و استان بود، مقام اول را کسب کردم و جزء منتخبان کشور شدم، همچنین در مسابقات الگوهای  برتر تدریسی که امسال برگزار شد، به همراه خانم تدین و خانم قربانی مقام دوم کشور را کسب کرده ام.

این دبیر تربیت بدنی اضافه کرد: در کنار اینها، در زمینه فعالیت های داوری و مربی گری همکاری می کنم و همچنین در مسابقات علمی تخصصی طی چند سال متوالی در کشور مقام کسب نموده ام.

این ورزشکار، در مسابقات دو و میدانی ماده های 100 ، 200 و  ۴۰۰ نیز مقام هایی به دست آورده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر تربیت بدنی مسابقات استانی کسب مقام مسابقات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، طی پیامی روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمین حوزه حج و زیارت تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام آمده است: در طول تاریخ، همواره بر بزرگداشت و تکریم مقام معلم، تأکید شده و سخنان بسیاری درباره جایگاه معلم گفته شده است؛ به گونه‌ای که تلاش برای نوشتن جمله‌های تازه درباره شأن و منزلت والای مقام معلم و آموزگار به تکرار خواهد انجامید. بی‌شک پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل ِ آینده‌ساز جوان است؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است.

در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، بی شک نقش ارزشمند اساتید و معلمین بیش از پیش پررنگ می‌شود. استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به اساتید و معلمین گرانقدر و بالاخص آموزگاران خانواده بزرگ حج و زیارت تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند منان سلامتی و موفقیت در کلیه امور را خواستارم.

کد خبر 6094061

دیگر خبرها

  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند