Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:13:36 GMT

تردد ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان تسریع یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۹۰۱۰

تردد ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان تسریع یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان شکری در در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به پایانه مرزی بازرگان بر لزوم هماهنگی دستگاه‌ها برای تسریع در تردد ناوگان باری تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه پایانه مرزی بازرگان بزرگترین پایانه مرزی کشور جهت ترانزیت و حمل و نقل کالا به شمار می‌رود باید با تمام توان برای تسریع در تردد روان کامیون‌های باری هماهنگی‌ها و اقدامات لازم توسط دستگاه‌های ذیربط انجام گیرد و با شناخت مسائل و مشکلات برای رفع آن اقدام فوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به مسئولیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مدیریت یکپارچه پایانه‌های مرزی استان، این اداره کل آمادگی برگزاری نشست‌های مشترک یا جداگانه با دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی بازرگان نسبت به شناسایی گلوگاه‌ها و موانع تسریع و سرعت بخشیدن در تردد کامیون‌های باری را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: سال جاری بالغ بر ۱۱۲ هزار متر مربع عملیات لکه گیری در قالب طرح راهداری محوری در محورهای مواصلاتی استان، ۳۳ هزار متر درزگیری و بالای ۱۲ هزار عدد اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلو ها و تجهیزات روشنایی منصوب و حذف تابلوهای نادرست و غیر ضروری اجرا شد.

شکری افزود: همچنین بیش از ۱۱۰۳ کیلومتر تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها، نزدیک به ۲۷۰۰ کیلومتر پاکسازی شانه و حاشیه راه، افزون بر ۷۵ کیلومتر شانه سازی یا تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه از سایر اقدامات راهداری محوری در محورهای استان بود که تا پایان شهریور ماه سال جاری انجام گرفت.

وی از ۶۹۵ کیلومتر تکمیل خط کشی در جاده‌های استان، ۶۷۵ عدد تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی نقطه‌ای، ۲۸۸ کیلومتر تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی نقطه‌ای و طولی و تونل‌ها و ۴۵۸ مورد تنقیه پل‌ها و اصلاح و پاکسازی دستک‌ها و دیوارهای هدایت آب و رادیه و بریده‌ها به عنوان دیگر اقدامات راهداری محوری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در طول شش ماهه نیمه نخست سال جاری یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی قبل از این جلسه از اتمام پروژه روکش آسفالت محور کمربندی ماکو - بازرگان که با اعتبار بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال به طول ۱۰ و نیم کیلومتر و تناژ ۸۲۰۰ تن از کیلومتر ۱۱.۵ تا ۲۲ این محور انجام شده بود بازدید میدانی کرد.

کد خبر 5342179

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری مرز بازرگان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان پدافند غیرعامل ایلام بنزین یوم الله 13 آبان قوه قضاییه راهداری و حمل ونقل جاده ای پایانه مرزی بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند