Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:35:39 GMT

آغاز موج جدید بارش ها در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۹۰۷۳

آغاز موج جدید بارش ها در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،ریحان امیدی‌راد کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: این سامانه بارشی بیشتر مناطق غربی و جنوبی استان همچون شهر‌های کامیاران، مریوان، سنندج و دیواندره را در بر می‌گیرد و پیش بینی می‌کنیم که به طور میانگین چهار تا پنج میلی‌متر بارش را در استان شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی راد افزود: همراه با این موج بارشی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق، مه صبحگاهی و وزش باد در استان مشاهده می‌شود و در ارتفاعات نیز بارش برف دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: در بارش چند روز گذشته استان، شهر‌های سنندج و دهگلان با ۲۱ میلی متر، دیواندره ۲۰، بانه ۱۹، سقز ۱۸ و بیجار ۱۶ میلی‌متر بیشترین و سروآباد با ۱۰، مریوان پنج و کامیاران سه میلی‌متر کمترین میزان بارش را داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده شاهد کاهش دمای هوای استان خواهیم بود و به طور میانگین ۶ تا هشت درجه سانتی گراد دما افت پیدا می‌کند.

امیدی راد یادآور شد: در شبانه روز گذشته قاملو با ۲ درجه کمترین و سلین با ۲۸ درجه بیشترین دمای استان را داشتند و دمای شهر سنندج نیز ما بین هفت و ۲۵ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی کردستان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • وضعیت بارش و دمای هوا تا اواخر خرداد
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور