Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: آنچه باعث شد در اولین قدم به این دیدار بیاییم، بیانیه گام دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند.

وی با اعلام اینکه شهرداری بیرجند دارای ۱۹ حوزه است، افزود: ۵ حوزه شهردار، ۴ معاونت، ۸ سازمان و ۲ شهردار منطقه وجود دارد و از این مجموعه بزرگ، ۲ معاونت و یک سازمان مستقیم با عمران شهر و مسائلی مانند شهرسازی، آسفالت و مبلمان شهری ارتباط دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد شهرداری بیرجند!

شهردار بیرجند با اشاره به رویکرد شهرداری بیرجند در دوره خدمتی جدید، بیان داشت: شهرداری بیرجند در دوره جدید بر سه اصل ارزشی، عدالت‌محور و فسادستیز شروع به‌کار کرد و این راه را ادامه خواهد داد.

بهترین به دیدار اعضای شورای چهارم شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان گریزی زد و یادآور شد: در آن دیدار دغدغه‌هایی را در زمینه ساختمان‌ها و بلندمرتبه‌سازی مطرح کردید که کمتر مورد توجه قرار گرفته و اینکه مسایل شرعی و قانونی باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خود را در ۸ محور ارائه داده‌ام، اضافه کرد: برنامه اصلی ما بحث فرهنگی شهر بیرجند است که این مهم نیز جزو دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان است.

اجرای قانون از ملزومات است

شهردار بیرجند اجرای قانون را از ملزومات دانست و تصریح کرد: اگر نقص‌هایی در قانون دیده می‌شود باید به سمت اصلاح آن برویم اما تا جایی که قانون وجود دارد باید رعایت شود تا دغدغه مردم کاهش پیدا کند.

بهترین پرداختن به یک موضوع و غافل شدن از سایر جوانب را سبب خسران و از دست رفتن سرمایه‌ها دانست و مطرح کرد: وقت اندکی که مردم در اختیار ما گذاشتند نیز به‌زودی سپری خواهد شد و باید همه موضوعات شهر مورد نظر قرار گیرد.

رسالت شورا به نتیجه رسید!

«علیرضا محمودی‌راد» رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این دیدار گفت: در دوره جدید یکی از رسالت‌های شورا به نتیجه رسید و حکم دکتر «مهدی بهترین» برای سکانداری شهرداری بیرجند توسط وزیر کشور امضا و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه برای اینکه امور دچار اشکال و وقفه نشود روز گذشته حکم انتصاب شهردار بیرجند تقدیم شد، مطرح کرد: امروز هم اولین جلسه شهردار با فرماندار بیرجند با مبنای فرهنگی و موضوع چاپ و نشر کتاب گویش بیرجندی برگزار شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بیرجند شهرداری عدالت قانون شهرداری بیرجند شهر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبوبه محمدزمانی، مدیر صدور مجوزهایِ سازمانِ نظامِ مهندسیِ کشاورزی در برنامه مناظره بالاتر شبکه خبر گفت: در ۵ سال گذشته، بیش از ۳۰ درصدِ درخواست متقاضیان کسب و کار‌های کشاورزی، به علت آنچه فاصله بهداشتی عنوان می‌شود، رد شده است.
زمانی افزود: براساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، این فاصله‌ها با هدفِ جذب سرمایه در بخشِ کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی بخش کشاورزی، تعدیل می‌شود.
فواصل بهداشتی متراژ معینی بین واحد‌های تولید محصولات کشاورزی است که گرفتن مجوز­ را برای برخی‌ها سخت‌تر کرده است.
دستورالعمل مربوط به این فواصل نخستین بار در سال ۱۳۵۰ تدوین شده شد، اما باز نگری آن اجرایی نشد.
علاوه بر  فواصل غیرضروری مجوز واحد‌های را کد هم یکی از موانع کسب و کار است.
البته طبق قانون در تولیدات روستایی فواصل بهداشتی اعمال نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟