Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: مدیران دستگاههای اجرایی بایستی معاینه فنی خودروها و رفع آلایندگی سیستم موتورخانه ها و تاسیسات ادارات خود را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد روز سه شنبه در جلسه کارگروه مقابله با گرد و غبار استان قزوین که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهارداشت: نگاه مدیران بایستی پیشگیرانه باشد و قبل از بروز مشکل برای آن تدبیر کرده باشند تا هزینه های مقابله با مشکلات افزایش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: موضوع محیط زیست و کاهش آلاینده ها در آب و خاک و هوا باید مورد توجه جدی در همه ایام سال باشد تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

فرخزاد تصریح کرد: در آستانه ورود به فصل سرما موضوعات آلودگی هوا می تواند بیشتر شود چون در این فصل با تشدید وارونگی هوا مواجه می شویم و لازم است اقدامات پیشگیرانه را مورد توجه جدی تری قرار دهیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: مصرف بی رویه انرژی موجب هدر رفت منابع استان و تحمیل هزینه های سنگین و نیز آلودگی بیشتر هوا و محیط زیست می شود که لازم است با فرهنگ سازی بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای تشویق مردم به مدیریت مصرف داشته باشیم.

فرخزاد اضافه کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی بایستی نسبت به معاینه فنی خودروها و موتورخانه های ادارات خود اقدام کنند و در صورت کوتاهی در این زمینه، بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: دو مرکز معاینه فنی برای خودروهای سنگین در استان قزوین نیازداریم و در صورت لزوم نسبت به صدور مجوز بیشتر برای توسعه این مراکز را نیز بررسی می کنیم.

فرخزاد گفت: انتظار داریم همکاری بیشتری توسط پلیس راهور برای معاینه فنی خودروها صورت گیرد و کالیبراسیون و کنترل فنی مراکز معاینه فتی خودروها نیز به صورت مستمر انجام شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهارداشت: صنایع آلاینده بر اساس قانون ملزم به جابه جایی هستند لذا از مدیرکل محیط زیست استان درخواست می کنیم ضمن شناسایی واحدهای صنعتی آلاینده اسامی آنها را اعلام کنند تا برنامه ریزی لازم برای این جابجایی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین علی فرخزاد معاینه فنی خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از مقام معلم در گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نرخ باسوادی در کشور به مرز ۹۸ درصد رسیده و از میانگین جهانی بالاتر رفته گفت: همانگونه که نرخ سواد با همت معلمان افزایش یافته مسیر رشد متفاوتی هم طراحی و برنامه ریزی شده است.


بهادر جهرمی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: این نوع رتبه بندی در دانشگاهها طی دهها سال ان هم برای جامعه اماری ۶۰ هزار نفر انجام می شود اما طرح رتبه بندی معلمان با جمعیت ۱۵ برابر فقط در طول یکسال صورت می پذیرد .
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته معلمان بعضا با روال های غلط جذب می شدند گفت : دولت در نگاه میان مدت خود تمرکزش را بر روی جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان گذاشته است .


بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت بیشترین مجوز استخدام ازمونی برای آموزش و پرورش صادر کرده و سعی شده چند مرحله ای باشد تا انتخاب معلم بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود