Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:53:49 GMT

درگیری دو گرو در زنجان منجر به مرگ دو نفر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۱۰۴

درگیری دو گرو در زنجان منجر به مرگ دو نفر شد

سرهنگ جعفر رحمتی در گفتگو با خبرگار مهر، با بیان اینکه در درگیری دو گروه که ساعت ۱۴ ظهر دیروز (دوشنبه) در باغات اطراف شهر زنجان اتفاق افتاد، دو نفر به قتل رسیدند، اظهار کرد: این دو مقتول یک پدر ۷۰ ساله و پسر ۴۰ ساله وی بوده است.

وی با اشاره به اینکه زمان درگیری این دو گروه روز گذشته ۱۰ آبان‌ماه بود، ادامه داد: این نزاع در یکی از باغات شهر زنجان رخ داد که نزاع‌کنندگان با ابزاری چون چاقو، چماق و نیز ادوات کشاورزی با هم درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با یادآوری اینکه در این درگیری فرد قاتل متواری شده اما پدر وی که در این درگیری آسیب هم دیده، دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این درگیری، کینه و عداوت بین دو نفر گزارش شده که در نهایت منجر به درگیری گروهی و رخ دادن این اتفاق شده است.

رحمتی افزود: در حال حاضر همه افراد دخیل در این درگیری دستگیر شده و برای این افراد قرار بازداشت صادر شده است و پرونده این افراد برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه خشم و پائین بودن آستانه تحمل منجر به بروز این حادثه شده است، گفت: فقر فرهنگی از عوامل مهم و تاثیرگذار در آستانه تحمل پائین است.

کد خبر 5342004

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس قتل فرماندهی انتظامی زنجان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان یوم الله 13 آبان پدافند غیرعامل ایلام بنزین جشنواره تئاتر خياباني مريوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه