Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@14:56:01 GMT

سرقت نافرجام لوله محافظ پل بزرگراه آزادگان+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۱۴۸

سرقت نافرجام لوله محافظ پل بزرگراه آزادگان+ تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ صبح امروز با اعلام گزارش مأموران شهرداری چهاردانگه در مورد سرقت نافرجام محافظهای فلزی پل، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، با توجه به خطر سقوط لوله فلزی بر روی خودروهای عبوری، آتش‌نشانان ایستگاه 12 و گروه امداد و نجات پنج این سازمان به محل حادثه واقع در جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی، روی پل آزادگان رهسپار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود آرین‌مهر؛ رئیس ایستگاه 12 سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهار عوامل شهرداری منطقه، ظاهراً تعداد پنج نفر از سارقان، صبح امروز در حال سرقت لوله‌های محافظ روی پل کمربندی آزادگان بودند که با مشاهده مأموران شهرداری، سراسیمه لوله را رها کرده و متواری شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه این لوله به طول هشت متر به صورت معلق در فضای خالی بین دو پل رها شده بود، به همین خاطر هر لحظه احتمال داشت این لوله بر روی خودروها سقوط کرده و جان شهروندان را به خطر اندازد.

آرین‌مهر بیان کرد: خوشبختانه لوله فلزی هنگام رهاسازی به قسمتی از پل گیر کرده و این وضعیت باعث شده بود لوله به پایین و سطح بزرگراه سقوط نکند اما با توجه به تردد خودروها و لرزشهای پل، هر آن امکان داشت این لوله به پایین پل و بر روی خودروهای عبوری سقوط کند.

رئیس ایستگاه 12 سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: با تلاش آتش‌نشانان و با استفاده از تیفور و جرثقیل خودروی نجات، پس از انسداد بزرگراه آزادگان بر روی عبور و مرور خودروها، لوله فلزی از محل جمع‌آوری و به سطح بزرگراه منتقل و تحویل عوامل شهرداری شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات درباره این حادثه توسط پلیس و شهرداری منطقه در دست انجام است.

منبع: الف

کلیدواژه: بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضل ترافیکی در غرب تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه معضل ترافیکی چندین ساله در تهران حل خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب صد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس راهور تهران بزرگ، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و پوریافر شهردار؛ منطقه 21 برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از نظر حجم و وسعت شاید به اندازه یک تقاطع نباشد اما یک معضل ترافیکی در غرب تهران را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام انجام شده در تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری تصریح کرد: تبدیل دو لاین به سه لاین در این مسیر شرایط بهتری را برای تردد وسایل حمل و نقل ایجاد خواهد کرد، همچنین این اقدام ایمنی را به همراه خواهد داشت.

صداقتی ادامه داد: سال گذشته 3 روز بزرگراه شهید لشگری به دلیل اقدامات مرمت‌سازی بسته شده بود همچنین امروز تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان انجام شد که این کار می‌تواند باعث افزایش عمر مفید آسفالت در این محدوده باشد.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره هزینه انجام شده در قالب پروژه‌های امروز گفت: بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه‌ پروژه‌های اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران