Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران اداره کل استاندارد استان قزوین و تعاونی انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور (کامسی) از اولین واحد تولیدی سازه های فلزی استاندارد این استان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی کامسی، مدیر کل استاندارد قزوین در مراسم اعطای پروانه نشان کاربردی علامت استاندارد به شرکت صنعتی آستو با اشاره به موضوع اجباری بودن پروانه استاندارد در صنعت سازه های فولادی، ضمن اعلام آمادگی و پشتیبانی همه جانبه اداره کل استان قزوین، حمایت و همکاری سایر دستگاه ها و ارگان های مرتبط در استان را خواستار و ضرورت در تسریع روند اجرایی استاندارد در این صنعت را امری مهم تلقی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صارمی با توجه به زلزله خیز بودن کشور و ضرورت ایمن سازی در شهرها و ارتقای کیفیت ساختمان ها، سرعت بالا در فرایند ساخت و قیمت مناسب سازه های فلزی را جزء منافع قابل اهمیت برای مردم دانست و مطالبه گری شهروندان و مصرف کنندگان در این موضوع را امری قابل اهمیت وارزشمند تلقی نمود.

وی تاکید کرد : با توجه به ابلاغیه رسمی سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص الزام به داشتن پروانه استاندارد، از کلیه تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه سازه های فولادی به ویژه پیمانکاران محترم در سطح استان، درخواست همکاری مستمر با اداره کل و تعاونی کامسی به جهت تسهیل فرایند استاندارد سازی را خواستار شدند.

در ادامه ، سعید زارع حقیقی رئیس هیأت مدیره تعاونی تولیدکنندگان سازه های فولادی  کشور (کامسی) ضمن قدردانی از مدیرکل استاندارد استان قزوین و همکارانشان و همچنین همکاری همه جانبه مدیران و پرسنل شرکت صنعتی آستو در طول فرایند اخذ پروانه استاندارد، اهمیت استاندارد سازه های فولادی را یک ضرورت دانسته و ابراز امیدواری نمود با استقبال خوبی که صنعتگران استان قزوین در این حوزه داشته‌اند بزودی شاهد صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد اجباری ٣٨٣٤ در استان باشیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قزوين استان قزوین کل استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد