Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور فراری افغانستان از «اشرف غنی» خواست تا مکالمات محرمانه‌اش با نماینده ویژه سابق آمریکا در رابطه با روند صلح را منتشر کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «زلمی خلیلزاد» نماینده ویژه سابق آمریکا در امور صلح افغانستان پس از استعفا از این سمت در گفت‌وگو با رسانه‌ها لجاجت «اشرف غنی» برای باقی ماندن در قدرت و خودخواهی نخبگان سیاسی افغانستان را دو عامل مهم سقوط دولت این کشور بدست طالبان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امرالله صالح» معاون اول رئیس جمهور فراری افغانستان در واکنش به این اظهارات در توئیتی از «اشرف غنی» خواست تا برای مقابله با تبلیغات فزاینده مبنی بر اینکه مقصر بحران کنونی این کشور افغان‌ها هستند، مکالماتش با خلیلزاد و دیگر دیپلمات‌های خارجی درباره صلح را منتشر کند.

وی افزود که پس از آشکار شدن فریبکاری‌های خلیلزاد در روند صلح تصمیم گرفته شد تا مکالمات حضوری و تلفنی مرتبط به صلح با او و دیگر هیئت‌های خارجی بصورت سری ثبت شود و اینکار بطور منظم صورت می‌گرفت.

صالح خطاب به اشرف غنی گفت: می‌دانم این مکالمات ثبت شده و امیدوارم آن‌ها را داشته باشی، اکنون وقت انتشار این مکالمات است.

خلیلزاد: افغانستان به دلیل لجبازی اشرف غنی برای باقی ماندن در قدرت سقوط کرددولت افغانستان: آمریکا و خلیلزاد به ما خیانت کردنداشرف غنی و پیام‌های توجیهی که راه به جایی نمی‌برد

معاون اول غنی ادامه داد: «اکنون که همه روزه بر زخم‌های ملت ما نمک می‌پاشند نیاز است که این مکالمات منتشر شود تا سیه رو شود هر که در او غش باشد».

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار آمریکا اخبار افغانستان طالبان اخبار آمریکا اخبار افغانستان اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم

کارشناس مزدور شبکه اینترنشنال در توجیه خشونت پلیس آمریکا بر خلاف ویدئوهای منتشر شده مدعی می‌شود که تعداد دانشجوهای حامی فلسطین زیاد نیست و پلیس آمریکا این اجازه را داشته که اعمال خشونت کند. در ادامه صحبت‌های او با تصاویری که از اعتراضات در آمریکا منتشر شده را می‌توانید مقایسه کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آمریکا عامل قحطی و گرسنگی در افغانستان
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود