Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدطلا شجاعی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مانور با هدف ارزیابی توانایی‌های کارکنان و نیروهای یگان حفاظت در مهار آتش، و آمادگی آنان، و نیز چگونگی مدیریت بحران در هنگام آتش سوزی احتمالی برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مانور به صورت جداگانه در محوطه این ۲ پایانه مرزی و با حضور ۲۸ نیروی این پایانه‌ها برگزار شد، افزود: فراهم کردن تجهیزات در حالات اضطراری و رفع نواقص احتمالی از اهداف برگزاری این مانور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با حوادث ناگوار احتمالی مانند آتش سوزی و آمادگی نیروهای عملیاتی مهار آتش که از محورهای مهم این مانور عملیاتی بود، گفت: ارایه آموزش لازم برای واکنش سریع و به موقع نیروهای امدادی و حفاظتی و بررسی نقاط قوت و ضعف ناشی از بحران آتش سوزی و نحوه به کارگیری تجهیزات و وسایل مهار آتش توسط نیروهای آتش نشانی از دیگر برنامه های این مانور بود.
شجاعی بیان کرد: پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از پایانه های مهم مرزی کشور هستند و مدیریت بحران و سرعت عمل نیروهای حفاظتی در این پایانه ها بسیار حایز اهمیت است چراکه اقدام به موقع در بحران های احتمال،  ایجاد امنیت و آرامش خاطر را در این پایانه ها ایجاد می‌کند.

هفته پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم تا ۱۴ آبان جاری در حال برگزاری است.

مرزهای زمینی چذابه و شلمچه از تیر۱۳۸۲ پس از سرنگونی رژیم بعثی عراق به تدریج برای صادرات کالا و در مهر همان سال برای عزیمت زائران عتبات عالیات بازگشایی شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پدافند غیر عامل آتش سوزی شلمچه چذابه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پدافند غیر عامل آتش سوزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پدافند غیر عامل آتش سوزی شلمچه چذابه پایانه ها آتش سوزی مهار آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد