Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز با بیان اینکه اداره سرپرستی هیئت در 4 سال گذشته آسیب فراوانی به ساختار آن وارد کرده است گفت: به انحصار ومافیای ایجاد شده در برخی از رشته های زیر مجموعه این هیئت ورزشی پایان می دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید رضا رضایی اظهار کرد: از زمان برگزاری مجمع انتخابات  واگذاری مسئولیت هیئت استان با جلسات مستمر تلاش کرده ایم چهره های موجه و توانمند را درهیئت شهرستان ها، کمیته ها و انجمن های این هیئت ورزشی به کار بگیریم واین فرایند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک ساختار پویا برای این هیئت ورزشی هستیم گفت: 21 انجمن تحت پوشش این هیئت ورزشی قرار دارد که هر کدام از یک ظرفیت ویژه و بالا برخورداراند و نیاز است تا در جهت فعال سازی و فعالیت آنها با حساسیت و دقت بالایی عمل کنیم.

رضایی در ادامه عملکرد غیرشفاف برخی انجمن ها را مورد اشاره قرارداد وگفت: عدم ثبات مدیریتی هیئت در سال های قبل و نوع اداره سرپرستی آن سبب ایجاد برخی انحصارها شده و متاسفانه عده ای با ایجاد مافیا در برخی رشته ها عملا به دنبال اهداف ناصواب خود بوده اند.

وی با تاکید براینکه قطعا یکی از محورهای کاری هیئت در دوره جدید مدیریت، برخورد با این انحصارطلبی ها است گفت: در این راستا اقدامات لازم در حال انجام است و برنامه ریزی به گونه ای است که انجمن ها با شفافیت وقانونمندی فعالیت کرده وبه جامعه هدف خدمات رسانی کنند.

رییس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز در پایان موفقیت های اخیر این هیئت را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیاری از رشته های زیر مجموعه این هیئت از وجود قهرمانان و مدال آوران بهره می برد ودر سطح کشور جایگاه ویژه ای دارد و قطعا با یک برنامه ریزی و ساماندهی مناسب می توانیم در آینده ای نزدیک به یکی از هیئت های ورزشی پرمدال و اثرگذار ورزش البرز تبدیل شویم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز انجمن های ورزشی حمیدرضا رضایی هیئت ورزشی انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی