Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ غلامرضا رئوفی افزود: بر اساس اعلام رسمی فدراسیون کبدی، خانم ها فاطمه منصوری، سارا غلامی زرنه و معصومه اصل مزر به اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو چین دعوت شدند.
وی افزود: این اردو بدلیل شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در ۲ گروه جداگانه و به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئوفی ادامه داد: نمایندگان استان در گروه اول، خانم ها منصوری از ایلام و غلامی زرنه از شهرستان ایلام و در  گروه دوم نیز خانم اصل مزر از شهرستان دره شهر هستند.
رییس هیات کبدی ایلام یادآور شد: اردوی گروه اول از روز پنجشنبه ۱۳ تا ۱۸ و اردوی گروه دوم نیز از پنجشنبه ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه جاری در مجموعه ورزشی مادران و کودکان بعثت واقع در استان تهران برگزار می‌شود و ضروری است این بازیکنان عصر روز اول اردو خود را به سرپرست تیم معرفی کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان شاهد پیشرفت کبدی در استان باشیم.
۱۷۰ ورزشکار سازمان یافته کبدی در ۲ بخش زنان و مردان در استان فعالیت دارند. به گفته رئوفی، از این تعداد ۱۰۰ نفر را زنان و ۷۰ نفر را مردان تشکیل می دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ورزش و جوانان ایلام بانوان ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»