Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@13:16:55 GMT

تحلیل دیالوگ مسی؛ او عصبی بود و تسلیم شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۴۸۴

تحلیل دیالوگ مسی؛ او عصبی بود و تسلیم شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین و عضو باشگاه پاری سن ژرمن دو روز پیش مصاحبه اختصاصی با نشریه «اسپورت» کاتالونیا انجام داد و از دلخوری هایش گفت.

امروز مارتین اوگیرو دکترای ارتباطات، دیالوگ های مسی در این مصاحبه را تحلیل کرد و گفت: وقتی شما فیلم مصاحبه مسی را مشاهده می کنید، احساس عصبانیت و خشم را در چهره او مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی درباره حرف های لاپورتا صحبت می کند و از اذیت شدنش از این حرف ها می گوید در چهره اش عصبانیت موج می زند.

وی افزود: مسی در این مصاحبه با واکنش هایش در قبال سئوال خبرنگار اسپورت نشان داد که عصبانی بوده و در نهایت تسلیم شد و بارسلونا را ترک کرد.

مسی بعد از ۱۷ سال بازی برای بارسلونا تابستان گذشته اردوگاه کاتالونیا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست در زمین حریف به تساوی 2-2 دست پیدا کند تا فرصت خوبی در بازی برگشت داشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا موفق شدند در زمین حریف پیش بیفتند، اما دو گلی که بایرن در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای این تیم دشوار کرد و به نظر می‌رسید که شاید شکستی در رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان در انتظار آنها باشد.

اما گلی که وینیسیوس جونیور در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شرایط را به صورت کلی برای آنها تغییر داد و باعث شد که امید بسیار زیادی به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حمایت هوادارانشان داشته باشند.

رودیگر پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «DNA این تیم این است که هرگز تسلیم نشود و با تمام وجود در زمین بجنگد. ما همیشه تا لحظه آخر هر بازی می‌جنگیم و توانایی گلزنی در هر زمانی را داریم.»

دیگر خبرها

  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپورت 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • خوردنی هایی که افسردگی می‌آورند
  • این دو ویتامین برای سلامت قلب مهم هستند
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی