Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور بین‌ الملل پرسپولیس درباره پرونده کالدرون توضیحاتی را ارائه کرده است

پرونده مطالبات گابریل کالدرون همچنان باز است.

به گزارش طرفداری، امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌ الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده کالدرون و این که آیا باشگاه پرسپولیس با این مربی آرژانتینی و وکیلش برای پرداخت مطالباتش تماس گرفته است به ایسنا گفت:

بعد از این که رای کمیته وضعیت فیفا قطعی شد و قرار بر این بود که ما پول را بپردازیم با آقای کالدرون تماس گرفتیم و از او خواهش کردیم با توجه به سابقه درخشانی که در ایران دارند و این که هواداران او را دوست دارند، مهلتی به ما بدهند تا بتوانیم پول را بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ مکاتبه ما مربوط به ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) بوده است، فردای آن روز خانم ملانی شایر که وکیل آقای کالدرون هستند در نامه‌ای به فیفا صریح اعلام می‌کنند که آقای خوآکین و آقای کالدرون نه فرصتی می‌دهند و نه حاضر هستند در هیچ گونه مذاکره‌ای شرکت کنند. یعنی با ما مذاکره نمی‌کنند. در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) فیفا این موضوع را تایید کرد و به ما اعلام کرد وکیل مربیان آرژانتینی گفته است هیچ گونه مذاکره‌ای انجام نمی‌دهد و پرونده در فیفا باز خواهد بود.

او افزود:

در ادامه شخصا با آقای کالدرون تماس گرفتم و گفتم پول‌تان آماده است و شماره حسابی اعلام کنید تا برای‌تان واریز کنیم. در مکالمات خودم گفتم که اگر حساب مربوط به بانکی در ترکیه باشد سریعا می‌توانیم پول را واریز کنیم. من مرتب با آقای کالدرون در تماس هستم و گاهی احوال یکدیگر را می‌پرسیم و حتی اعیاد را به یکدیگر تبریک می‌گوییم. با این حال آقای کالدرون پیام من را خواندند اما جواب ندادند. در ادامه آقای کاظمی، مدیر برنامه کالدرون به من گفت که بهتر است با پسرش صحبت کنید. چون او زبان انگلیسی را بهتر بلد است. به همین خاطر با پسر کالدرون تماس گرفتم و مفصل صحبت کردیم و در نهایت به من گفت من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما با پدرم صحبت خواهم کرد. در ادامه او هم دیگر جوابی به من نداد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با خانم ملانین شایر، وکیل گابریل کالدرون تماس گرفته است یا خیر گفت:

چون این خانم یک وکیل حقوقی است ارتباط ما با او به صورت نامه رسمی از سوی باشگاه بود اما وقتی در نامه رسمی به فیفا اعلام کرد که در هیچ گونه مذاکره‌ای شرکت نمی‌کند، تماس برقرار نشد. تماس من با آقای کالدرون بی پاسخ ماند و همین طور پسرش هم دیگر جوابی نداد. در ادامه با آقای جنانی به عنوان مترجم این مربیان صحبت کردم، من تلاش کردم به صورت تلفنی با خانم شایر صحبت کنم که ایشان جواب تلفن من را ندادند. چون شاید تماس از ایران بود جواب ندادن اما به هر حال خانم شایر در مکاتبه رسمی به فیفا اعلام کرده که با پرسپولیس هیچ گونه مذاکره‌ای نخواهد داشت. کالدرون و موکلش بلافاصله بعد از قطعی شدن رای طی نامه‌ای به فیفا شماره حساب خود را اعلام کردند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم واکنش آذری جهرمی به حضور سه وزیر در مجمع استقلال؛ خانواده عروس و داماد همه هستند وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید! بهترین مربیان سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار مصاحبه متفاوت کاسانو در مورد کمک داور ویدیویی: VAR را حذف کنید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیچ گونه مذاکره ای آقای کالدرون کالدرون تماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا