Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروزسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان می خوانیم:

کشف سیگار قاچاق از پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی" جهاد آباد" خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت:ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور"کهنوج-جیرفت" به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان داشت:پلیس در راستای ماموریت‌های ذاتی خود و به منظور اجرای قانون با هرگونه پدیده مجرمانه و خلاف قانون برخورد می‌کند و در این مسیر ملاحظه هیچ کس را نخواهد داشت.

کشف مکمل‌های ورزشی قاچاق از باربری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف مکمل‌های ورزشی قاچاق در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس به ارزش ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی گفت: ماموران این پلیس در پی اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیر قابل توجهی "مکمل ورزشی" قاچاق در یکی از باربری‌های سطح شهر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران باربری مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل ۱۰۰ قوطی انواع پودر مکمل ورزشی و همچنین مقادیر زیادی قرص، کپسول و آمپول بدن سازی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

پیشکسوتان و بازنشستگان آبروی ناجا هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان آبروی ناجا هستند و باید جایگاه و حرمت آنان حفظ شود.

سردارعبدالرضا ناظری در مراسم تجلیل جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان استان با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه‌های معنوی جامعه هستند اظهار کرد: پیشکسوتان و بازنشستگان آبروی ناجا هستند و باید جایگاه و حرمت آنان حفظ شود.

او افزود: عزت و آبرو و امنیت امروز جامعه در نتیجه تلاش و زحمات سی ساله پیشکسوتان و بازنشستگان بوجود آمده و اگر همت آن‌ها نبود شاهد امنیت کنونی در جامعه نبودیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان به کسب رتبه برتر اشراف کل فرماندهی استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت:در این موفقیت سه عامل بسیار مهم سهیم بوده اند.

او عامل اول این موفقیت را وجود مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان دانست و گفت:حاج قاسم مرد عمل و اراده بود و روح او انگیزه بزرگی برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار ناظری وجود پیشکسوتان و بازنشستگان و استفاده از تجارب آن‌ها را دیگر عامل موفقیت مجموعه انتظامی استان دانست.

او افزود: همت همکاران من در انتظامی استان و همراهی همه جانبه خانواده آنان نیز دلیل دیگری در کسب این موفقیت بوده است.

۲۰۰ کیلو حشیش در عملیات تکاوران شهداد

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف ۲۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در عملیات یگان تکاوری ۱۲۴ کویر "شهداد" خبر داد.

سرهنگ مهدی توسنگ افزود: ماموران دسته رزمی شهید خواجویی یگان ۱۲۴ کویر "شهداد" با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر ازمحور‌های استان به سمت مرکز کشور مطلع شدند.

او افزود: ماموران به محور‌های مورد نظر اعزام و در نهایت در یکی از روستا‌های بخش "راین"به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به ایست پلیس، اقدام به فرار کرد، که با تعقیب و مراقبت ماموران و با شلیک دقیق به لاستیک خودرو متوقف شد.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به اینکه راننده و سرنشین خودرو با رها کردن آن و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند، تصریح کرد: در بازرسی آن ۲۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ توسنگ در پایان بیان داشت: همواره تلاش تکاوران برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

توجه به پدافند غیر عامل یک اصل ضروری است فرمانده انتظامی شهرستان کرمان توجه به پدافند غیر عامل را یک اصل ضروری در ناجا دانست.

سرهنگ مهدی پور امینائی در حاشیه تیراندازی کارکنان که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در حال اجرا است آموزش و تمرین را مهم‌ترین عوامل ارتقاء توان رزمی و عملیاتی کارکنان دانسته و تاکید کرد: توجه به این امر در نیروی انتظامی یک اصل ضروری است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره بر مبنای وظایف ذاتی و قانونی عمل می‌کند و حرکت در مسیر تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون گرایی ملاک عمل نیرو‌های پلیس است.

سرهنگ امینائی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که " پدافند غیر عامل یک اصل خواهد بود برای همیشه و نه برای یک مقطع خاص" تصریح کرد: پدافند غیر عامل یکی از اساسی‌ترین اصل‌های دفاعی کشور بوده و برنامه‌ها و سیاست گذاری‌های در این زمینه باید مداوم و مستمر باشد.

او آمادگی کامل بر اساس اصول پدافند غیر عامل را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در برابر هرگونه تهدیدات، آمادگی کامل و قدرت مواجهه بالایی داشته و پیش بینی‌های لازم را اعمال کنیم، چرا که آمادگی پدافندی و آفندی ضامن امنیت، حیات و توسعه جامعه و به حداقل رساندن آسیب پذیری‌ها و تهدیدات است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: همه سازمان‌ها و نهاد‌ها با توجه به شرح رسالت و ماموریتی که عهده دار هستند می‌بایست متناسب با برنامه‌های جامع اجرای سیاست‌ها و تحقق اهداف سازمان پدافند غیر عامل کشور که امروزه محور سیاست گذاری و برنامه ریزی کلان کشور است، اقدام کنند.

او اهداف پدافند غیر عامل را مستلزم وجود احساس مسئولیت و جدیت دانست و گفت: در زمان صلح و آرامش وظیفه همه ما این است که اهمیت پدافند غیر عامل را درک کرده و در راه تقویت آن تلاش کنیم تا در زمان بحران دچار کمترین آسیب شویم.

سرهنگ امینائی بیان داشت: دشمن با بکارگیری انواع تکنیک‌ها و تکنولوژی‌ها سعی دارد تا علاوه بر شناسایی زیرساخت‌های موثر در حوزه‌های دفاعی و اقتصادی در حوزه عملیات روانی و هجمه‌های فرهنگی نیز بنیان اعتقادات مردم را هدف قرار دهد.

دپو ۱۷۲ کیلو تریاک لو رفت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۱۷۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و کار اطلاعاتی پلیس هرمزگان خبر داد.

سرهنگ مسعود علی توکلی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"منوجان"با انجام کار اطلاعاتی مشترک با پلیس عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان"هرمزگان" از دپو یک محموله مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع و ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزلی در یکی از روستا‌های شهرستان منوجان، ۱۷۲ کیلو ۶۰۰ گرم تریاک را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان با اشاره به توقیف یک خودرو در این عملیات تصریح کرد:: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

جاساز ۵۲۲ کیلو تریاک در منزل

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی و کرمان ۵۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از منزلی در "فاریاب" کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی با رصد اطلاعاتی از دپو مقادیر زیادی موادمخدر در شهرستان فاریاب مطلع و موضوع را به پلیس کرمان اطلاع دادند.

او افزود: دو اکیپ از ماموران عملیات ویژه مواد مخدر استان و شهرستان فاریاب به محل مورد نظر اعزام و ضمن هماهنگی قضائی از محل بازدید که در بازرسی از منزل، ۵۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان تصریح کرد: پلیس بنا به وظایف ذاتی خود و با اشرافیت اطلاعاتی با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می‌کند.

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح

فرمانده انتظامی منوجان از کشف ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ۴۸ ساعته مبارزه با قاچاق سوخت خبر دارد.

سرهنگ منوچهر نوری افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا، طرح مبارزه با قاچاق سوخت به مدت ۴۸ ساعت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، در نقاط مختلف شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان در مدت اجرای این طرح موفق به توقیف ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و کشف ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی منوجان با اشاره به دستگیری متهم در اجرای این طرح گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها و ذخایر ملی کشور، برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت، مستمر و ادامه دار خواهد بود و شهروندان نیز می‌توانند در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف چوب قاچاق در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب، از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید محمودی گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب حین کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در پایان گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته انتظامی استان کرمان نیروی انتظامی فرمانده انتظامی استان کرمان فرمانده انتظامی شهرستان پلیس مبارزه با مواد مخدر پیشکسوتان و بازنشستگان پدافند غیر عامل مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان رودبار جنوب یک دستگاه گرم تریاک ۱۷۲ کیلو مورد نظر پژو ۴۰۵ یک متهم یک اصل کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس