Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت اصناف بعد از نیمه شب و زیست شبانه گفت: اگر بحث نظم و آرامش این موضوع فراهم شود قطعا مشکلی وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین رحیمی در حاشیه جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران در جمع خبرنگاران با تشکر از استاندار تهران برای برگزاری این جلسه افزود: قطعا تشکیل این قرارگاه جهادی و پای کار آمدن با قدرت آن، می‌تواند نقش به سزائی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان مجری با تمام توان در خدمت این قرارگاه خواهد بود.
سردار رحیمی گفت: با اولویت مبارزه با معتادان متجاهر که هم اکنون بیش از 10 هزار نفر به صورت رها شده در تهران داریم و 4000 معتاد متجاهر با مشکلات بیماری‌های واگیردار مواجه هستند و همچنینن کودکان خیابان را داریم که در همه این موارد پلیس با تسلط و اشرافی که روی این گروه‌ها و افراد دارد به محض فراهم شدن بستر لازم، آمادگی کامل دارد با این موضوع برخورد و جمع آوری کند تا پایتخت به عنوان یک الگو معرفی شود.
سردار رحیمی ادامه داد: بخش زیادی از این افراد از اتباع بیگانه هستند، اما هم اکنون این افراد نیز شهروند ما هستند و باید برابر قانون با این موضوع برخورد کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیست شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود