Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@05:19:36 GMT

قاتل چمدانی بالی به آمریکا برگردانده شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۹۹۶

قاتل چمدانی بالی به آمریکا برگردانده شد

به گزارش تابناک به نقل از فرنس۲۴، مقامات اداره مهاجرت اندونزی گفتند که هیدر مک آمریکایی که به دلیل کمک به کشتن مادرش در یک هتل مجلل در اندونزی محکوم شده بود، امروز به همراه دختر شش ساله‌اش از این کشور اخراج شدند.

مک که اکنون ۲۵ ساله است، در زمان دستگیری نوجوان بود. او هفته گذشته، نزدیک به سه سال زودتر از موعد مقرر و به دلیل رفتار خوب، از زندان بالی، اندونزی، آزاد شد و قرار بود امروز به ایالات متحده منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آی پوتو سوریا دارما، سخنگوی وزارت دادگستری بالی در پاسخ به سوالی درباره اخراج معلق مک به خبرنگاران گفت: «درست است. (او) بلیط را قبلا دریافت کرده است.»

در دادگاه این پرونده‌ که به قتل چمدانی معروف شد، مک در سال ۲۰۱۵ به ۱۰ سال حبس محکوم شد. نامزد او، شفر، که متهم ردیف اول قتل مادر هیدر در تعطیلات بالی بود نیز به ۱۸ سال زندان محکوم شد.

شفر که اکنون پدر شده است، قربانی ۶۲ ساله را در حین مشاجره در هتلی پنج ستاره با یک ظرف میوه کتک زد و کشت. او با همکاری هیدر جسد مادرش را در چمدانی فرو کردند و سعی کردند با تاکسی فرار کنند.

باز شدن چمدان غرق در خون بود که باعث لو رفتن این زوج قاتل شد. هیدر که در زمان جنایت باردار بود، با حکم کمتری مجرم شناخته شد.

شفر سیاهپوست که همچنان در زندان به سر می‌برد، علت حمله خود را توهین ن‍ژادی مادر هیدر عنوان کرد و قاضی اجرای حکم، این قتل را سادیستی دانست.

اکنون و با آزادی هیدر، وکیل او به خبرگزاری فرانسه گفت که نگران آزادی دختر هیدر و تعقیب شدن او «توسط رسانه‌های آمریکا» هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول چشمه کوهرنگ آیت الله صافی گلپایگانی ابوالفضل ابوترابی طرح جهش تولید مسکن دستگیری نوجوان ربیع الاول چشمه کوهرنگ آیت الله صافی گلپایگانی ابوالفضل ابوترابی طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به تازگی برخی رسانه ها گزارش داده اند که خانواده پسر متهم به قتل از سازندگان فیلم خواسته‌اند که اگر برخی سکانس های ملتهب "بی بدن" را حذف نکنند، پیگیری حقوقی را در دستور کار قرار داده و حتی ممکن است حکم توقیف فیلم را بگیرند؟

کم شدن تدریجی سانس های فیلم "بی بدن" در برخی پردیس های سینمایی و جایگزینی با برخی آثار کم‌خطرتر،این ظن را تقویت می‌کند که گردانندگان اکران هم قصد دارند بی سروصدا، "بی بدن" را محدود و درنهایت از اکران حذف کنند؟

با این حال آنچه از اقبال عمومی پیش‌روست اینکه "بی بدن" با وجود محدودیتها، نه فقط در تهران بلکه در شهرستان ها هم گزینه اصلی بسیاری از مخاطبان جدی سینماها برای فیلم دیدن بوده و حتی برخی دستفروشان هم دی‌وی‌دی‌های خالی را به اسم اسم این فیلم به علاقمندان می‌فروشند!

باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت "بی بدن" به کجا خواهد انجامید و این فیلم الناز شاکردوست خواهد توانست سر سلامت اکران خود را به پایان برساند؟

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899762

دیگر خبرها

  • ببینید | این موشک ایرانی قاتل ناوهای هواپیمابر است
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود