Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:30:47 GMT

برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در خراسان رضوی تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۵۲۴

برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در خراسان رضوی تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در خراسان رضوی که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از اجرای ۱۳ عنوان برنامه در سطح استان خراسان رضوی و شهر مشهد خبر داد.

وی به تبیین چرایی مقابله استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: اولین کشوری که به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخت، رژیم صهیونیستی و سپس آمریکا بود و اولین کاری که انجام دادند، پناهندگی به شاه ایران و سپس بلوکه کردن تمام دارایی‌های ایران در آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی همچون مجاهدین خلق در سال‌های ابتدایی انقلاب و تجهیز و تحریک صدام برای حمله به ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از ناکامی در دستیابی به اهداف خود از حمله صدام به ایران، در سال‌های پس از جنگ، راهبرد تحریم و تهدید را در پیش گرفت.

وی به سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان اشاره و اضافه کرد: ۱۳ آبان یادآور سه خاطره تاریخی برای ماست، در سال ۱۳۴۳ تبعید امام خمینی از ایران به ترکیه، در سال ۱۳۵۷ شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان و در سال ۵۸، تسخیر لانه جاسوسی توسط جمعی از دانشجویان انقلابی رخ داد.

سلطانی به برگزاری ویژه برنامه یوم‌الله ۱۳ آبان در مشهد اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، اجتماع ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم از اساتید؛ دانشجویان، دانش‌آموزان و بسیجیان عزیز در سالن شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم مهندس یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی خواهد بود؛ برپایی غرفه «رادیو آبان» و قرائت بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: مراسم ویژه‌ای توسط معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با تبیین حوادث این روز تاریخی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که شامل برنامه‌های متنوعی همچون قرائت دعای کمیل به یاد و نام شهدای دانشجو و دانش‌آموز ۱۳ آبان است.

وی از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان خبر داد و گفت: زنگ استکبارستیزی در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در سراسر استان و به‌صورت نمادین در «مدرسه شاهد نصرت» مشهد نواخته می‌شود.

سلطانی با اشاره به برگزاری «پویش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» اشاره و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه ۱۳ آبان در عرصه میدان شهدا، اعزام هادیان سیاسی به فرهنگسراها برای روشنگری مراجعین و کارکنان، برگزاری مسابقه در فضای مجازی، فضاسازی شهری و محیط سالن‌های قطار شهری و اتوبوس‌ها، برگزاری مراسم ویژه دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه‌ها، برگزاری شب شعر موضوعی با موضوع استکبار جهانی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان، تهیه بسته محتوایی ویژه روحانیون تشکل‌های دینی و کانون مداحان، تهیه ویژه‌نامه ۱۳ آبان توسط روزنامه‌های خراسان رضوی و برگزاری اجتماعات بوم‌الله سیزده آبان در شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های این روز است.

کد خبر 5342376

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یوم الله 13 آبان یعقوبعلی نظری ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا عکس استانها یوم الله 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران گرگان پدافند غیرعامل ایلام بنزین جشنواره تئاتر خياباني مريوان یوم الله ۱۳ آبان خراسان رضوی ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند