Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایهاتارن در 20 سالگی فوتبال بازی کردن را کنار می گذارد

اوضاع زندگی محمد ایهاتارن، بازیکن 20 ساله یوونتوس اصلا خوب پیش نمی رود چرا که او دیگر انگیزه ای برای ادامه فوتبالش ندارد. 

طرفداری | محمد ایهاتارن، هافبک تهاجمی 20 ساله هلندی در تابستان با انتقالی 2 میلیون یورویی از آیندهوون به یوونتوس پیوست و بلافاصله به سمپدوریا قرض داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایهاتارن حتی یک ثانیه هم برای سمپدوریا بازی نکرده و به گفته پزشکان سمپدوریا، او 5 کیلو اضافه وزن دارد. حدود دو هفته پیش بود که گفته شد محمد ایهاتارن با ترک شهر جنوا، به اوترخت هلند محل زندگی خانواده اش برگشته و دو باشگاه یوونتوس و سمپدوریا هیچ خبری از او ندارند.

خرید جدید یوونتوس در هلند گم شده است!

حالا وب سایت کالچو مرکاتو به نقل از رسانه های محلی اوترخت خبر داده محمد ایهاتارن می خواهد به علت افسردگی از فوتبال خداحافظی کند. محمد ایهاتارن در سال 2019، یعنی همان زمان که به تازگی در آیندهوون نامی برای خودش دست و پا کرده بود و نمایش هایش نوید ظهور یک ستاره جدید را می داد، پدرش را از دست داد. در فصل گذشته ایهاتارن به علت همین افسردگی نتوانست خیلی برای آیندهوون بازی کند و همین موضوع از ارزشش کاست. 

ایهاتارن پس از انتقال قرضی به سمپدوریا گفته بود خوشحال است و می خواهد به دنیا نشان دهد که محمد ایهاتارن کیست. با وجود آن صحبت ها حالا خبر رسیده که او به علت افسردگی به طور جدی فرضیه بازنشستگی را بررسی می کند. سمپدوریا و یوونتوس هنوز در این خصوص موضعی رسمی نگرفته اند اما انتظار می رود به زودی هر دو باشگاه در خصوص داستان های محمد ایهاتارن، شفاف سازی داشته باشند. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم واکنش آذری جهرمی به حضور سه وزیر در مجمع استقلال؛ خانواده عروس و داماد همه هستند وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید! بهترین مربیان سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار مصاحبه متفاوت کاسانو در مورد کمک داور ویدیویی: VAR را حذف کنید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد