Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از وقوع حادثه سقوط از بلندی یک نوجوان ۱۴ ساله در شهرک ارم این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ  کامران ملکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت یک نوجوان بر اثر سقوط از بلندی در شهرک ارم شهرستان فردیس، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 12 اهری به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات متوجه شدند که یک دختر 14 ساله در حین پاک کردن شیشه پنجره منزلشان بوده که ناگهان به دلیل بی احتیاطی از طبق ششم ساختمان به پایین سقوط کرده و در دم جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: با حضور عوامل اورژانس مرگ نامبرده تایید، در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع ذی ربط ارسال شد.

سرهنگ ملکی در پایان به شهروندان توصیه کرد حتماً در حین انجام امور و کارهای خود نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنین نباشیم.

بیماری‌های قلبی و عروقی عامل یک سوم مرگ‌های جهان/ مهم‌ترین عوامل بروز سکته‌های قلبی و مغزی چیست؟برخورد مرگبار کامیون با خودرو سانتافه در محور گرمسار؛ 3 نفر در دم جان باختنداهدای عضو 2 مرگ مغزی در اصفهان به 6 نفر زندگی بخشید

 55 هزار نخ سیگار و 7 هزار کاپوچینوی قاچاق در کرج کشف شد 

 سرهنگ مهدی افشاری در جمع خبرنگاران در مورد کشفیات پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: تیم عملیات پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در بازار سیگار میدان کرج به یک دستگاه پراید وانت مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که خودرو حامل مقدار زیادی سیگار قاچاق است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پلیس اقتصادی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی تکمیلی از خودروی توقیف شده 55 هزار نخ انواع سیگار و 410 بسته تنباکو خارجی قاچاق با مارک‌های مختلف کشف شد، بیان کرد:  در این رابطه یک  متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  حین گشت زنی در آزادراه قزوین به سمت کرج حوالی ترمینال شهید کلانتری به یک دستگاه خودروی تاکسی مشکوک و جهت بررسی، با هماهنگی مقام قضائی خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از متوقف کردن و بررسی خودرو تعداد 30 کارتن کاپوچینو به تعداد 7هزار و 200عدد کشف شد که بلافاصله متهم دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه کلیه کالاهای قاچاق توقیف و تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب