Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اراک گفت: ۴۷ درصد از جمعیت شهر اراک از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون عمومی دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کردند و ایمن‌سازی آنان کامل شده است.

به گزارش برنا از اراک، حسین بختیاری در نشست شورای اداری شهرستان اراک، افزود: بهبود ایمنی جامعه با واکسیناسیون حداقل ۷۵ درصدجمعیت محقق می‌شود و  باید ۸۵ درصد از جمعیت هدف بالای ۱۲ سال  دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد:  دانشگاه علوم پزشکی اراک ۹ شهرستان تابعه استان را در حوزه خدمات دارد که ۴۶ درصد جمعیت مذکور در شهر اراک ساکن هستند.
فرماندار اراک اظهار داشت:  ۲۱ ماه از شیوع ویروس کرونا گذشته و بر اساس آمار ۷۰ درصد مردم شهر اراک نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند هستند.  که از این لحاظ کلانشهر اراک توانسته رتبه نخست را در میان استان‌های کشور کسب کند و همچنین در خصوص انجام واکسیناسیون نیز از استان‌های برتر کشور است.
دکتر بختیاری بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی و همچنین هلال احمر، سمن ها با دانشگاه علوم پرشکی اراک تعامل، همکاری و هم افزایی داشته‌اند.
فرماندار اراک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدارس اکنون در سه گروه غیر انتفاعی، هیات امنایی و همچنین دولتی فعالیت دارند و با توجه به اینکه سرانه اعتبارات در اختیار مدارس دولتی محدود است، انتظار می‌رود ساز و کارهایی ایجاد شود که  دستگاه‌های خدمات‌رسان، مطالبات خود را دریافت کنند و در فعالیت مدارس  وقفه ایجاد نشود.
دکتر بختیاری ادامه داد: شورای اسلامی باید به دور از سیاسی‌کاری فعالیت می‌کند و امید می‌رود که با تعامل و همکاری بالاترین سطح از پاسخگویی  به نیازهای مردم ارایه شود.
فرماندار اراک  در بخش دیگر سخنانش افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ورود کارکنان به دستگاه‌های اجرایی بدون کارت واکسن ممنوع است و از این پس ارایه خدمات نهادهای دولتی نیز به افراد بر مبنای تزریق واکسن خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسن کرونا اراک فرماندار اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران