Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از مراجعه چند تن از شهروندان به کلانتری ۱۳ فردوسی کرمانشاه و اعلام شکایت از زن میانسالی به جرم کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد زن کلاهبردار توانسته با جلب اعتماد شاکیان و به بهانه اینکه می تواند برای آنها لوازم خانگی ارزان قیمت تهیه کند، اقدام به کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری تحقیقات گسترده خود را آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی زن کلاهبردار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار جاویدان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان و با بیان اینکه تاکنون ۲۵ نفر از کلاهبردار دستگیر شده شکایت کرده اند، گفت: افرادی که مورد کلاهبرداری و سوء استفاده مالی قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به کلانتری ۱۳ فردوسی شکایت خود را ثبت کنند.

آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات و جرائم مربوط به پلاک وسیله نقلیه در کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات و جرائم مربوط به پلاک وسایل نقلیه خبر داد.

 سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: با هدف نهادینه کردن قوانین و مقررات، پیشگیری از تخلفات و جرائم رانندگی و اجرای ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، طرح تشدید برخورد با تخلفات و جرائم مربوط به پلاک وسیله نقلیه از تاریخ ۱۰ آبان ماه لغایت ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه شروع شده است.

وی ادامه داد: پلاک وسیله نقلیه معرف هویت و شناسنامه سوابق آن است و برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییر داده و یا پلاک وسیله نقلیه موتوری دیگری را به آن الصاق نماید یا برای آن پلاک تقلبی بکار برده و چنین وسایلی را با علم به تغییر و یا تعویض پلاک تقلبی مورد استفاده قرار دهد و همچنین هر کس به نحوی از انحاء در شماره شاسی، موتور یا پلاک وسیله نقلیه موتوری و یا پلاک های موتور و شاسی که از طریق کارخانه سازنده حک یا نصب شده بدون تحصیل مجوز از راهنمایی و رانندگی تغییر و آن را از صورت اصلی کارخانه خارج کند، به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

سرهنگ دستغیب در پایان گفت: در این طرح خودروهایی که فاقد پلاک باشند و یا پلاک آن ها مخدوش و به هر نحوی غیر قابل خواندن باشد توقیف و به پارکینگ منتقل و رانندگان آنان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه پلاک وسیله نقلیه تخلفات و جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان