Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:05:18 GMT

نگرانی اسطوره یوونتوس؛ ما به یک شوک نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۲۴۷۸

نگرانی اسطوره یوونتوس؛ ما به یک شوک نیاز داریم

کلودیو مارکیزیو، اسطوره باشگاه یوونتوس، از وضعیت به وجود آمده برای این تیم نگران است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از روزهای نه چندان خوبی که یوونتوس در فصل گذشته با آندره آ پیرلو پشت سر گذاشت، ماسیمیلیانو آلگری دوباره به این تیم بازگشت اما این سرمربی ایتالیایی نه تنها نتوانسته تغییری در اوضاع بیانکونری ایجاد کند که شرایط برای آنها بدتر از فصل قبل هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتایج ناامید کننده یوونتوس در فصل جاری رقابت‌های سری آ باعث شده که این تیم تنها با 15 امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد. اوضاع وقتی برای بانوی پیر نگران کننده تر به نظر می رسد که بدانیم دو تیم بالای جدول سری‌آ یعنی ناپولی و میلان 31 امتیازی هستند. در واقع این بدان معناست که یووه در همین اوایل فصل 16 امتیاز با صدر فاصله گرفته و همین موضوع بازگشت این تیم به کورس قهرمانی را تقریباً غیر ممکن کرده است.

 

 

 

 

کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس و اسطوره این باشگاه، نیز وضعیت تیم ماسیمیلیانو آلگری را نگران کننده توصیف کرده است. او در این باره گفت: "من هیچ شباهتی بین این فصل و فصل 16-2015 که ما یک بازگشت بزرگ را رقم زدیم، نمی‌بینم. در عوض فصل 11-2010 به ذهن می رسد، سالی که در آن به رتبه هفتم رسیدیم.  وقتی وارد یک مارپیچ منفی می شوید، خروج از آن آسان نیست. تیم بد نیست، اما هویتی وجود ندارد و هنوز نمایش امیدوارکننده ای دیده نشده است. ما به یک شوک نیاز داریم."

یوونتوس کلودیو مارکیزیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کلودیو مارکیزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا